Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke compoen avsluttes i dag klokken 22:10?

21.10 slutter den vel..

 

Folk maser kadeiba på MSN om å få se headeren min, og jeg har funnet ut at jeg dropper å mekke designforslag.

 

Har besøk av slekta i tillegg så det blir lite designing, og som jeg tidligere har uttrykt syns jeg, personlig, at oppgaven kunne vært bedre..

 

Kom altså til header, syns bildet som vi skulle da utgangspunkt i passet bedre til Teletubbies en LOTR.. :blush:

 

Header alà Marvil;

header.jpg

 

:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Tar selvkritikk for utsagnet mitt, og stiller min posisjon som dommer åpen for diskusjon i denne runden av compoen.

 

Når det gjelder å finne dommere så er ikke det så lett, så derfor har jeg valgt å la to tilfeldige deltakere (PHP random funksjon i listen over påmeldte) deltakere være dommere. I tillegg sitter jeg som en joker/tiebreaker (må jo ha det litt gøy jeg og). Regner med at de fleste her hadde lit til integriteten min i alle fall før det nevnte utsagnet.

Lenke til kommentar

PC poster eyegazm-link:

OMG (ja.. fjortisfakter)!!! Den sia der dumpa jeg innom for 1-2 dager sia jeg og!!!

Utrolig at man kan dumpe innom slikt på omtrent samme tid.. sia er RÅ!!! og koden er nesten enda RÅERE!!.. :love:

 

ang det at mitt bidrag ikke bli levert til compo:

I går var jeg i et MEGET dårlig humør på kvelden (med god grunn, og ORNTLIG dårlig humør..), og tok derfor en tur ut på byen/vors/nach for å avreagere... og en kamerat spanderte fylla.. hehe.. kom hjem igjen for 2 timer sia.. LITT for sent for å kunne bidra med noe.. :p

men hvis noen likevel vil se hva jeg hadde før jeg dro på byen, så bare rop ut, så skal jeg legge det ut..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

@enden; Du er jo dommer. Jeg bare nevnte det, sånn til senere bruk lissom. Ikke noe negativt mot deg personlig ellerno. Du ser ut til å takle oppgaven fint og er flink med å organisere. Oppgave 1 skal jeg ikke kommentere her.. ;)

 

@enzo; *rope* Vi kan ta det på MSN, om du bare peller deg inn der.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

So.. fortsettelse fra compotråden...

 

Arves hemmelighet

"Ser eg ut som en teletubbie-fan?", sa Arve imens han deperat prøvde å bre hele sine spinkle, rosa-kledde kropp foran skapet sitt. Han så nervøs ut, meget nervøs, jeg gikk sakte mot ham og så inn i de ekkle små rotteøynene hans. Jeg så at han skjulte noe, jeg visste bare ikke hva. Vi stirret hverandre intenst i øynene, jeg kunne tydelig se at han begynte å briste, de løvtynne, bleke hendende hans begynte å skjelve, "Eg... eg skjular ikkje noko, eg... eg lovar!". Den hikstende nynorsken var ikke akkurat veldig overbevisende, jeg gjennomskuet lett det syke spillet han prøvde seg på. Jeg kunne se svetten renne sakte nedover det spinkle rotteansiktet, og videre ned på den stygge, grønne og blå skjorta hans, blikket mitt fulgte den enslige svettedråpen nedover den stygge imitasjonen av en logo, som tilsynelatende var produsert av en både form- og fargeblind evneveik. Hva var det jeg så? "TIMES NEW ROMAN?", blikket mitt flakket enda en gang over den skriften, joda, det var tydelig, med brodert skrift kunne jeg tydelig skimte påskriften "Kontorspar Førde" i Times New Roman under logoen. Jeg sto stille i et par sekunder, jeg var sjokkert, helt satt ut. Jeg kunne kjenne sinnet bygge seg opp som en fjortiss på boler inne i meg imens jeg sakte fortsatte å gå mot ham. Nå viste jeg hva jeg ville. Den ekkle lille førdingen så forskrekket ut, som om han ikke skjønte hva som skjedde, men jeg visste at han visste. "DIN JÆVEL!", før jeg visste ordet av det var den spinkle, nesten giraffaktige halsen godt plassert i et lås-grep mellom hendene mine, det eneste jeg kunne høre imens jeg strammet grepet var den forsiktige antydningen av et spinkelt nynorsk-rop, "hje... hje... hj...". Jeg fikk aldri hørt ferdig utsagnet hans, før han falt død om i det kalde, blodtørstige grepet mitt. Jeg slapp ham, han skled sakte ned langs skapdøra og endte på gulvet. Skapdøra gled opp, imot meg sto en psykedeliske, nesten blendende fargeglans. "HJELP MEG!" skrek jeg desperat imens jeg vernet for øynene med hendene mine, "HJELP!". Jeg kunne såvidt skimte konturen av de små, syke, antennehodene mellom fingrene. "NEEEEEEEEEEI!", jeg lukket døra så fort jeg kunne, men det var ikke fort nok! Før jeg visste ordet av det var de alle over meg, på meg, forbi meg, over alt. "AH-OOH!!!", jeg kunne høre ropene fra de små, pelskledde psykopatene imens de overmannet meg og la meg i bakken. Det var for sent, jeg hadde ingen sjanse. Kroppen stivnet, blikket flakket, det siste jeg fikk med meg var de sinnsyke, groteske tv-magene som hoppet rundt, "En gang til!", skrek de i kor, "en gang til!". Mørket tok meg, hørselen sviktet. Der lå jeg, stiv, og kald og omgitt av disse forbannede skapningene, det var skutten, enden av alt.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...