Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 null inspirasjon i dag gitt. Ser ikkje akkurat ut til å bli en veldig produktiv kveld, sånn reint på det grafiske... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 null inspirasjon i dag gitt. Ser ikkje akkurat ut til å bli en veldig produktiv kveld, sånn reint på det grafiske... Lag fellesområde..! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jamen fanden heller, når eg ikkje har inspirasjon, så har eg heller ikkje lyst, har ingen idèer om åssn det skal sjå ut osv... Blir berre.... ikkje bra.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) jamen fanden heller, når eg ikkje har inspirasjon, så har eg heller ikkje lyst, har ingen idèer om åssn det skal sjå ut osv...Blir berre.... ikkje bra.... Lag en butikk. De pleier se rimelig normale ut, de har da vel Prix eller Kiwi ellerno i Førde da.. Og kom på MSN.. Endret 13. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 bah, har ikkje lyst sa eg jo! Vi har alt for mange butikker i førde, fatter ikkje at dei går med overskudd.. men men, kommer jo folk fra overalt rundt her å handler her så det går sikkert bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 bah, har ikkje lyst sa eg jo! Det er ikke snakk om lyst.. *jeg er på msn i 15secs* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Og kom på MSN.. arve har blokka deg skjønner du vel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Og kom på MSN.. arve har blokka deg skjønner du vel Hehe nei, han sier 1 setning, så forsvinnern han i en tid, så kommern igjen og sier noe annet, så forsvinnern igjen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe nei, han sier 1 setning, så forsvinnern han i en tid, så kommern igjen og sier noe annet, så forsvinnern igjen. Mulig han har en fetish for dirty-boys @ msn, og må ta seg en liten "pause" i blandt.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe nei, han sier 1 setning, så forsvinnern han i en tid, så kommern igjen og sier noe annet, så forsvinnern igjen. Mulig han har en fetish for dirty-boys @ msn, og må ta seg en liten "pause" i blandt.... Mulig mulig.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med! Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer! *Gå på inspirasjonsleting* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med! Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer! *Gå på inspirasjonsleting* Did I miss something? Hvem () side? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Storwartz Leirskole.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Storwartz Leirskole.. Så la oss SJÅ da gutt! /me er heilt dau i kveld... blæh Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Storwartz Leirskole.. Så la oss SJÅ da gutt! Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med! Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! kommet hjem fra kino, og jeg anbefaler TCM på det sterkeste!!!!!! :grin: Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) PT kjeder seg (igjen) og mekker side med header basert på FuLu sin effekt Denne siden ser faktisk lik ut i IE, Opera og Mozilla EDIT: Det enkle er ofte det beste (dvs. at jeg er fan av enkle sider med kun header og deilig css-layout ) EDIT2: Nei, den skal sikkert ikke brukes til noe Endret 13. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg for min del sitter på esso, og skal vel tilbringe mesteparten av min bevisste tid i helga på dette. Nå ble jeg redd for at du var skikkelig bonderåner Jobber fra 11-19 lørdag og søndag.. Men det blir da penger av det! ...men der redda du deg litt inn igjen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) PT kjeder seg (igjen) og mekker side med header basert på FuLu sin effekt For å være helt ærlig, skjønner jeg ikke hva som er så fantstisk med denne "fulu-effekten"... Endret 13. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå