g0mpen Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Ja det ser faktisk ut som at det var skjermen min! Kan ikke se det selv i dag. Uff, pinlig... Derimot betyr jo det at det er ett mindre problem jeg må løse! Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Netcom lanserer ny profil Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Haha, morsom kommentar. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Når dere snakker om javascript; sier dere "klasser" og "metoder" i javascript, eller bruker dere kun "funksjoner" hele veien? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hvilket system er best (billigst) for en liten nettbutikk? Sjekket ut BBS, men det kostet 300,- i måneden, noe som var i meste laget. Edit: det ble kanskje litt intetsigende Med "system" mener jeg system for betaling over VISA og lignende. Endret 20. mars 2010 av cp-nilsen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Hvilket system er best (billigst) for en liten nettbutikk? Sjekket ut BBS, men det kostet 300,- i måneden, noe som var i meste laget. Edit: det ble kanskje litt intetsigende Med "system" mener jeg system for betaling over VISA og lignende. Du har paypal som er gratis, men litt knotete å sette opp. Payex og samport er også alternativer til BBS, men har personlig best erfaring med BBS. Hvilket nettbutikk skal du bruke? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Kan du betale med Visa gjennom paypal? Får kanskje satse på det da, selv om jeg synes det var litt dyrt. Nettbutikken blir sannsynligvis OpenCart, eller muligens magento. Er fremdeles i planleggingsfasen, så andre løsninger for nettbutikk er også aktuelt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Magento kan anbefales, men du bør da skaffe deg Magento, Beginner's Guide. Forenkler det å sette opp butikken. PayPal er alt mer eller mindre ferdig integrert. Det finnes norske språkfiler til Magento. Ja, det kan betales med Visa og MasterCard gjennom PayPal. Endret 20. mars 2010 av Bolson Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Tror magento blir litt overkill for butikken vi planlegger, men vi får se. PayPal skal være ferdig integrert i OpenCart også, så jeg går nok for det. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Tror magento blir litt overkill for butikken vi planlegger, men vi får se. PayPal skal være ferdig integrert i OpenCart også, så jeg går nok for det. Takk for tipsene En flexiweb får du for 10k i året eller noe sånt. Det er ink support, domene, og hosting. Veldig enkelt å komme igang med. sjekk http://nsn.no Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Opplever at bildene forsvinner til høyre i IE, noen som vet hvordan det kan fikses? Gjeldende side: http://org.ntnu.no/opogfraem/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Gratt'lerer med dagen, Sebastian! Tar det her, eg. Skape litt aktivitet, samtidig som det er litt oldschool og retro. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Grattis med dagen, Sebba! Oldschool is the shit, Arve! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe, old school 4tw Thanks! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Nei hva sier dere? Snylte på et annet Wordpress-tema, eller lære seg å skrive et selv? Prøvd sånn smått, men lite som blir helt slik jeg vil. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Nei hva sier dere? Snylte på et annet Wordpress-tema, eller lære seg å skrive et selv? Prøvd sånn smått, men lite som blir helt slik jeg vil. Dersom du ikke er stabil i design og implementering vil jeg anbefale å bruke en ferdig mal. Evt leie inn noen til å fikse for deg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Alt kan vel læres.. Noen som vet hvor vanskelig det er å modifisere slike temaer? Tenker jeg tar utgangspunkt i et tema, men fikser litt på det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hvor mye erfaring har du innen html/css og temaer fra før av, da? Om du har liten erfaring kan det bli veldig mye. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Det er begrenset, men kan basisen. Html har jeg god kontroll på. Er ganske interessert i å lære litt videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå