enden Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er da laget et greasemonky-hack som fikser gammelt utseende. Husker ikke hvor jeg så det, men bare å lete litt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Finner det ikke, jeg. Noen som har en link? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205515&st=340&p=15280256entry15280256 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan kan jeg få en hel side til å være svart i HTML? Og er det mulig å få til at bildelinker forstørres når man tar musa over? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan kan jeg få en hel side til å være svart i HTML? Og er det mulig å få til at bildelinker forstørres når man tar musa over? Med CSS - les deg opp litt. Ja, både med CSS og eventuelt med Javascript. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg trenger hjelp med Joomla! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Apropos diskusjonen om de mange mer eller mindre gledelige sidene ved Flash som har blusset opp etter iPad-lanseringen; trykket på en link til en eller annen nettavis i dag, med ClickToFlash var bildet under alt jeg så: John Gruber (Daring Fireball) skrev en artikkel om fulltekst RSS-feeds og deres effekter i dag, å pøse på med Flash-reklame blir ekstremversjonen for min del; nettsider uten en ordentlig RSS-feed kan det i alle fall hende jeg dropper innom ved en tilfeldighet – denne nettavisen forsvant jeg fra selv om jeg aktivt hadde gått inn for å komme dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 W3C har nå publisert ett dokument som tar for seg forskjellene mellom HTML4 og HTML5. http://www.w3.org/TR/html5-diff/ Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som har en texteditor med dokument-tre å anbefale? Har lett lenge, men bare funnet et par til Mac. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva mener du med dokument-tre? De fleste editorer jeg har vært borti har mulighet for mappevisning ute på siden om det er det du mener? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ble kanskje litt dårlig forklart, men ja, det er det jeg mener. Er slitsomt å måtte åpne så mange filer når man jobber med store mengder filer samtidig. Er på jakt etter noe ala Textmate som bildet under viser. Det jeg mener med dokumenttre er mappevisningen til venstre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er vel ganske standard funksjonalitet i alle IDEar iallefall. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lyst til å nevne en? Aptana for eksempel? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ble kanskje litt dårlig forklart, men ja, det er det jeg mener. Er slitsomt å måtte åpne så mange filer når man jobber med store mengder filer samtidig. Er på jakt etter noe ala Textmate som bildet under viser. Det jeg mener med dokumenttre er mappevisningen til venstre. Hvor har du funnet det bildet der av TextMate? Det ser ikke slik ut her, så lurer på om du har funnet en eller annen spennende ny versjon? Det finnes hopetall av editorer der ute som støtter dette; WebIDE (WebStorm), Aptana Studio og Intype er noen Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Takk. Fant forresten ut at Notepad++ faktisk har en slik funksjon den også, men den var godt gjemt. Screenshottet var et av de første treffene på google med søkeord "textmate". Også et spm: Er det noen som helst forskjell på disse css-selectorne? "ul#menu" og "#menu ul"? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Også et spm: Er det noen som helst forskjell på disse css-selectorne? "ul#menu" og "#menu ul"? Ja #menu ul peker til en ul inne i #menu <ul id="menu"> <li>Hovedpunkt1 <ul class="submenu"> <li>Underpunkt1</li> <li>Underpunkt2</li> </ul></li> <li>Hovedpunkt2</li> <li>Hovedp.... her blir #menu ul {} det samme som ul#menu ul.submenu{} Endret 8. mars 2010 av Garreth Lenke til kommentar
masb Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble kanskje litt dårlig forklart, men ja, det er det jeg mener. Er slitsomt å måtte åpne så mange filer når man jobber med store mengder filer samtidig. Er på jakt etter noe ala Textmate som bildet under viser. Det jeg mener med dokumenttre er mappevisningen til venstre. hva er galt med textmate? eller trenger du én til windows? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hei, kjapt spørsmål: Jeg får en rar bug med bakgrunnsbilde på en div. Det skal være en stor hvit boks som har et bakgrunnsbilde som marg på høyre side, men bakgrunnsbildet får noen rare pixel-bugs helt øverst. De reagerer også på mouseover. Jeg synes dette er veldig rart ettersom det ikke er noe innhold i boksen som tilsier at det skal skje noe rart med bakgrunnsbildet. Slik ser det ut: http://project.uia.no/users/oyvink08/bug.jpg Med mindre det er noe feil med skjermen min så er det en slags linje helt øverst i det grønne feltet som er litt lysere enn resten, men den er ikke jevn/konstant, den har mellomrom, prikker osv. Når jeg peker akkurat på den 1px høye "linjen" så flytter noen av pikslene på seg, og den blir også litt større noen steder. Noen som vet hva dette er? Endret 9. mars 2010 av g0mpen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tror det bare er skjermen din egentlig. Ser ingenting rart her, zoomet inn nesten helt også. Ser ingenting rart i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå