Cucum(r) Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) EYEGASM! (måtte bare vise denne) BE JU TI FUL! Validert også gitt. Endret 4. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
epsil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 EYEGASM! (måtte bare vise denne) Greit, jeg er imponert. Sida er utelukkende bygd opp med div-er og CSS, og ikke tabeller slik jeg først trodde (inntil i dag har jeg aldri kommet over en skikkelig grafisk side som ikke gjør bruk av tabellkode). Men det er langt fra alt. En alternativ stil er også tilgjengelig, slik at du med et eneste museklikk kan skifte utformingen fullstendig til en mørk og dyster affære med (title-)navnet «Dark». Det eneste aberet med sida er at teksten ikke er skalerbar, og at utskriftsstilsettet inngår i en alternativ stil (i stedet for å bruke media-attributtet). Ellers må dette være noe av det mest inspirerende jeg har kommet over på lenge. De av dere som skriver inspirasjonslister, vet hva dere har å gjøre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jepps, sida er ett stykke solid kode, samme tenkte jeg Skalerbar tekst skal vel godt gjøres på en slik side? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skalerbar tekst skal vel godt gjøres på en slik side? Det er ikke noe problem, jf. Demoted-optimaliseringen min. Litt ekstra linjeavstand er også en god ide, særlig når skriften i utgangspunktet er såpass liten. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bare jeg som ikke likte den siden noe særlig? Da er det vel bare jeg som er rar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bare jeg som ikke likte den siden noe særlig? Da er det vel bare jeg som er rar JEg likte "tanken" men fargen ble litt voldsom, dessuten synes jeg kanskje det ble litt blast for resten.... Men liker sia, kanskje bare fargene som er litt rare Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg likte den veldig godt! både lys og mørk! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skalerbar tekst skal vel godt gjøres på en slik side? Det er ikke noe problem, jf. Demoted-optimaliseringen min. Litt ekstra linjeavstand er også en god ide, særlig når skriften i utgangspunktet er såpass liten. Apropos den. Du er jo kun online midt på natta, så jeg får jo aldri tak i deg for å komme meg videre. Har noen ting jeg vil endre litt på, men tør ikke å rote så mye med koden på egenhånd. Tror det er best slik. Uansett: <!--SNECX.com © Snecx Tan Wei Heng. Here for study? Hope you enjoy. --> Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Dropper innlegget i compo-tråden fordi det blir litt "OT".. Hvor mange er med på compoen denne runden..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 <!--SNECX.com © Snecx Tan Wei Heng. Here for study? Hope you enjoy. --> Han MÅTTE være asiat, arbeidsomme jævler Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 dette er bra flash og fotografi:Eccentris Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 EYEGASM! (måtte bare vise denne) Teh sex-0r! Litt lite farger though...Litt farger hadde så absolutt gjort seg der jah.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg er med marvil Da vet jeg at polert og hæltis er med.. Tviler jeg gidder å mekke side til min header.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) nå er klokken 4 min over 4 4/4 -04 etter forum klokken..... Endret 4. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 nå er klokken 4 min over 4 4/4 -04 Din klokke går for fort Skal vi se... *titte på klokken* DER var klokken min fire minutter over fire, fjerde april '04 Noen som har kommet langt med compoforsøket sitt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Noen som har kommet langt med compoforsøket sitt? Header. Men folk bare ler av den.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 nå er klokken 4 min over 4 4/4 -04 Din klokke går for fort Skal vi se... *titte på klokken* DER var klokken min fire minutter over fire, fjerde april '04 Noen som har kommet langt med compoforsøket sitt? tja, har strukturen til en side, men det stopper der.. vanskelig oppgave, får se om jeg kommer på noe kreativt lotr greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå