Matsemann Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Hmmf, føler meg utelatt. Hva synes dere om nye sidene til nrk.no? Helt klart en forbedring, men visse ting jeg ofte bruker føler jeg er vanskeligere å finne nå, men kan hende det har med vane å gjøre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Du ble utelatt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Du ble utelatt. Godt konkludert. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes NRK er ganske bra. Syns det samme. Og nå ser det ut til at sida har fått seg en liten overhaling. Me like... more! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Takk Sebastian! Skal få satt opp beyond-sanity.com igjen i løpet av jula, da som en ren blogg. Så spørsmålet mitt er om det er noen "must-have"-plugins dere mener jeg må ha? Endret 9. desember 2009 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Et absolutt must-have er et fornuftig innhold, og det er vel kanskje en grunn til at dine tidligere beyond-sanity-forsøk har strandet? Dask på lanken, tilbake til jussen Endret 9. desember 2009 av PT Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) http://www.usabilitypost.com/2009/12/08/ma...ficult-to-read/Skal man selge må man skrive enkelt og lettlest. Dersom dette ikke er viktig, skriv hvordan du vil.. Kan man skrive "what am I after?"? Burde det ikke vært "what am I looking for?"? Endret 11. desember 2009 av Redaktøren Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Hvis jeg skal tolke det du skriver, vil jeg bruke "what I am after" hvis du ønsker ett resultat, men "what I am looking for" blir mer en gjenstand. Kanskje tar jeg feil, men var slik jeg fikk en følelse for. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Dette blir vel feil vel? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Dette er iallfall mykje enklare: <!DOCTYPE html> <html lang="no"> <head> […] </head> <body> […] </body> </html> Endret 14. desember 2009 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Det er copipasta av eksamensoppgave. Men er det ikke enten å sende det som XML med <?xml .. eller å sende det som HTML med doctype og tvinge Content-Typen? edit; http://www.w3.org/QA/2002/04/valid-dtd-list.html tok visst feil. :/ Gleder meg til HTML5, mye enklere Endret 15. desember 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Stilig den, Sebastian! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Stilig den, Sebastian! Jobba lenge med den ja! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Noen løsning til last-child i IE? Annet enn å manuelt sette class. Dette ødela kvelden min. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Noen løsning til last-child i IE? Annet enn å manuelt sette class. Dette ødela kvelden min. Hva prøver du å oppnå? Last-child får du ikke løst uten js, men problemet ditt får vi kanskje løst Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 En liste med li-elementer, der alle skal ha en border-bottom, utenom den siste (da det ikke ser bra ut). Akkurat det er greit, skal folk absolutt kjøre IE, så kan de leve med 1 px i bunn. Men skal også ha en liste der det er motsatt. Border-top på øverste (virker i alle), og border-bottom på siste (virker ikke i IE). Men får prøve å legge den borderen som border-top på elementet under, om ingen andre har noe bedre? Hva er js greia du prater om? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Ville heller lagt inn en klasse "last" eller liknande på siste liste-element om det ikkje er noko anna enn styling du skal til med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå