Garreth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det noen webhotell-tilbydere som trekker penger fra kontoen hver måned, fremfor å måtte betale faktura?Dreamhost.com trekker ihvertfall fra visa kort hvert år. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De av gutta som har morro av UI på CMS/publiseringsløsninger kan sikkert ha glede av å sjekke skissene/"wireframe" av UI på TYPO3 5.0 Slideshow og pdf-filer Drupalgutta var i alle fall imponert. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Store ord. Så ikke så mye revolusjonerende i PDF-en. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Smuud, Opera Mini 5 beta med blant annet tabs og password manager Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Smuud, Opera Mini 5 beta med blant annet tabs og password manager Var det ikke Opera Sync støtte der før? Finner den ikke lenger liksom.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er ikke i betaen, men kommer visst senere. Så jeg setter betaen til primary, og beholder 4.2 som backup. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm, kor er enden? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dere som har litt peiling på php kan kanskje se innom tråden min Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva heter html og css-editoren som har autocomplete og er gratis? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Notepad er den beste og mest brukte, men jeg tror kanskje muligens det finnes flere. Hvilket OS snakker vi? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Notepad er den beste og mest brukte, men jeg tror kanskje muligens det finnes flere. Hvilket OS snakker vi? Og med det mener du naturligvis Notepad++ Brukt den endel på et enkelt python prosjekt jeg har jobbet med. Og fungerer fint når det er enkle saker, større saker bruker jeg gjerne Aptana. Skal man drive med php er jo Zend et naturlig valg, selv om den ikke er gratis... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal man drive med php er jo Zend et naturlig valg, selv om den ikke er gratis... Jeg driver en del med PHP og bruker notepad++. Har ikke prøvd Zend, hva er bedre med det enn notepad++? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Notepad er den beste og mest brukte, men jeg tror kanskje muligens det finnes flere. Hvilket OS snakker vi? Og med det mener du naturligvis Notepad++ Neinei, Notepad. Beste du får. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spøk eller? Notepad er Windowsverdenens minst brukbare program. Da foretrekker jeg VIM eller Nano. Å kode i program uten fornuftig syntaksutheving, skikkelig linjeangivelse etc er et mareritt. Personlig kjenner jeg ikke en eneste webutvikler (fra HTML/CSS til PHP, Ruby, Django) som ikke hater notepad, og jeg kjenner nok en del hundre av de. Notepad++, Aptana, Bluefish, Komodo overgår Notepad i produktivitet og brukbarhet flere ganger, og de fleste er til og med gratis. Som Sebba har jeg også sansen for Aptana, ikke minst fordi jeg da kan bruke samme verktøy uansett maskin og OS. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Som Sebba har jeg også sansen for Aptana, ikke minst fordi jeg da kan bruke samme verktøy uansett maskin og OS. Det er også en av de beste på html, og css. Der sliter Zend litt fortsatt tror jeg. Men noen år siden jeg testet sist da.. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Oppdaget til min store skrekk at ellers greie (og billige!) one.com ikke kan ha flere domener på samme hotell. Er det like greit å bare lage undersider ala www.mittdomene.no/nyside og linke til denne via andre domener, eller er det lurt å rett å slett finne seg ett nytt webhotell? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Finn deg et nytt webhotell. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Subsys eller Slicehost for hosting, Godaddy elns for domeneregistrering? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er fornøyd med Servetheworld, iallefall. Sjølv vurderer eg og virtuell dedikert server med Windows Server 2008 frå http://www.webhuset.no/ . Til sjuande og sist kjem det vel veldig an på dine krav til webhotellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå