2bb1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Ahhh oki, takk skal du ha! Prøver å få en topic til å se ryddig ut, så greit å kunne. Edit: glem det! Glemte "BB-code"-hjelpen. Uff, takk igjen. Endret 20. juli 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Plutselig føleles søkeresultatet på Google helt annerledes ut. Men alt ser likevel helt likt ut. Merkelig. Hadde de understrek på linkene sine før? Er det det som gjør alt så annerledes? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jess, det har definitivt skjedd en endring. Hvorvidt det bare er padding/margins som er endret, eller faktisk noe så "drastisk" som understreker som er borte, vet jeg ei.. Men den som gidder kan jo google etter et søkeresultat, og sammenligne! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Litt googling ga meg dette bildet: http://coderz4life.files.wordpress.com/200...le-result-2.jpg Ser ut som de har endret litt margin og farge, ikke noe så drastisk som understreking. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hmm... Google.no har understrekede linker, mens Google.com ikke har det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Alle bør kjøpe juli-utgaven av Web Designer Magazine, der finner man nemlig et mini-intervju med meg! Nei, ærlig talt, det trenger dere ikke. Det kan leses her! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som har forslag til alternative betalingsmodeller over nett? Leder siden Juvenorge.com og vi vurderer å starte opp en offisiell supporterklubb. Problemet er at flere av brukerne ikke er myndige og som regel ikke har kredittkort e.l. Finnes det f. eks betalingsordninger for mobil som er gratis eller som koster lite? Det vil være snakk om minimum 50 brukere som betaler 14 euro. Forslag, folkens? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om Visa Express(eller hva det heter) funker med Paypal, så kunne jo det ha vært noe? Du kan jo også gå til anskaffelse av en SMS gateway som du kan styre selv, ved å hente inn penger. Dette bør jo dere fra Keyteq ha peiling på! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noen som forresten vet om hvilken finesse denne siden benytter seg av? Tenker på når man trykker på en av de tre bildene, så skjer det ting der. http://www.vitradirect.com/ Tenker da på denne: Hvilken jQuery sak gjør dette, og er det enkelt å gjøre for en idiot som meg? Endret 23. juli 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det noen sted her inne hvor det diskuteres rundt markedsføring på nett? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sånn, ny versjon av Kalkuler.no tatt ut av dev-mappa. Blir spennende å følge med statistikken. (Sånn, da er gode, gamle Webkaféen inn i "mine innlegg" igjen også ...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jammenjammen, du har føkket til bookmarkleten! I Opera 10, that is. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ehm, linkene under "verktøy" fungerer ikke hvis man trykker på dem i hovedinnholdet, men de i sidebaren til venstre fungerer.. URL er den samme, så noe annet rart skjer. Siste nightly fra WebKit. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Genialt! Digger ting under verktøy der, mye nyttig! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ehm, linkene under "verktøy" fungerer ikke hvis man trykker på dem i hovedinnholdet, men de i sidebaren til venstre fungerer.. URL er den samme, så noe annet rart skjer. Siste nightly fra WebKit. Du har så rett, så rett. Var forbausende vanskelig å få til det på en fornuftig måte. Men nå skarre værra fiksa, om enn på en litt krunglete måte. Genialt! Digger ting under verktøy der, mye nyttig! Takk takk! EDIT: Og der skal bookmarkleten være på plass igjen. Var noen bildefiler som manglet. Endret 28. juli 2009 av Mberg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 ... og der ble siden tatt ned grunnet for høy CPU-bruk eller et eller annet. Wtf, burde da ha fått en forvarsel? Subsys sier heller ikke noen ting om hvor lenge de vil holde den nede. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Den er oppe igjen nå. En ting jeg savner på verktøy-siden er en "Rule of three"-utregning. 1 til 2 er det samme som 3 til x. Ja da, veldig enkelt å regne ut, men enda enklere å skrive inn tall og trykke "regn ut". Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fant tonen igjen med Subsys etter hvert. Var en bug som ga horribelt store utregninger, noen restriksjoner er satt på plass. Er ikke heeeeeelt sikker på hva du mener, Vibeke? Har du et eksempel på hva du ville ha regnet ut? (Skulle x blitt 4 eller 6? Eller var tallene bare "frie variable"? Mulig det er for sent på kvelden for meg nå. Huhei, som jeg gleder meg til å jobbe i morgen.) Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det skulle blitt 6. Rule of three på Wikipedia Brukes mest (for min del) når jeg skal regne om oppskrifter til flere eller færre porsjoner. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Akkurat snakkurat. Skal ikke se bort ifra at det kommer noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå