Haraldson Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei, det går under «utopisk god driftshistorikk», Jon. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Nå har vel de fleste domenetjenestetilbydere både primær og sekundær servere så det er vel egentlig langt fra umulig? Men jeg innser vel når jeg tenker over det at det ikke spiller noen rolle ettersom nedetiden på web-/e-postservere overgår DNS-serverne på lang vei. Endret 28. mai 2009 av JonT Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Er det bare jeg som får opp et helt nytt design på finn.no? På jobb så er førstesiden hvertfall redesignet, men hjemme ser det ut som før. edit: oh, jeg er visst en av de utvalgte. Gud nå føler jeg meg spesiell! Endret 28. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
SEO Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei! Noen som har tips til pixel fonts med æøå, hvis det finnes? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lærte noe nytt på skolen i dag. PHP betyr visstnok Personal Home Page! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Originalt gjorde det det, men nå betyr det "PHP: Hypertext Preprocessor", altså rekursivt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jauda, det viser jo bare _litt_ hvor utdatert kunnskap de lærer bort. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jauda, det viser jo bare _litt_ hvor utdatert kunnskap de lærer bort. Kva skule går du på, eigentleg? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Akademiet VGS. Drammen all the way, sir. Hadde ikke forventa stort, men hadde forventa at det var litt bedre enn dette. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slår jo ikke ITAvisen som snakker om ormer som setter seg fast i databasen da Noen som vet om en js(Eller annet) fiks for child selector for IE6? Jeg vil kun ha dette, og ikke alt mulig annet. Universal child selector fungerer ikke da det blir ALT for mye kode av det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Akademiet VGS. Drammen all the way, sir. Hadde ikke forventa stort, men hadde forventa at det var litt bedre enn dette. Media eller valgfag? Har selv IT som valgfag på vanlig allmenn, og vi har begynte med PHP og MySQL. Blir sikkert ikke så bra, men er mer enn de på Media lærer. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Media med web som prosjekt til fordypning. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Slår jo ikke ITAvisen som snakker om ormer som setter seg fast i databasen da Hele vår server på Mentomedia.no og Peeps.no ble rammet av denne ormen. Det er ikke tull, den slenger inn en ekkel javascript på bunnen av alle index-filer som gjorde alt fra å laste ned pdf-filer til å prøve å kjøre ActiveX. Hvordan den kom seg inn aner verken jeg eller hosten (noe som er synd), men jeg har i alle fall byttet det jeg kan av passord. Endret 5. juni 2009 av loathsome Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Får vel ta det her selv om vi kanskje kan si at kafeen er litt død.. Grattis med dagen Hein. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Wee! Takk for det — jeg så i det minste gratulasjonen, så vi er vel en 2-3 stk. her. :-P Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer ja! Hva har skjedd med Kafeen? Er folk på ferie kanskje? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, alle sammen er bare blitt lat / opptatt i det siste. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Grattis med dagen, Hein! Ang. kaféen er jeg innom her hver dag, men det skjer jo aldri noe Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Grattis med dagen, Hein! Ang. kaféen er jeg innom her hver dag, men det skjer jo aldri noe Får sette igang en diskusjon da vet du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå