qualbeen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Opera har endelig fått nytt design :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Opera har endelig fått nytt design :-) Hehe, beste er når du kommer tilbake til det virkelige "?mode=forreals" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dårlig gjennomført IMO, den er jo valid XHTML 1.0 Strict! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dårlig gjennomført IMO, den er jo valid XHTML 1.0 Strict! Ahh, noobs... - Check it! http://vimeo.com/4281939 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Wow! ------------------------------ Noen som vet om en enkel php kalender, med mulighet å legge inn "aktiviteter" fra en admin side? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gjort to ganger før, Warrio-spillet og iPod-reklame Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som vet om en enkel php kalender, med mulighet å legge inn "aktiviteter" fra en admin side? Du kan sjekke ut: Easy PHP kalendar PHP-calendar Denne siden lister også noen muligheter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gjort to ganger før, Warrio-spillet og iPod-reklame Fortsatt stilig tho. Gikk gjennom podcast-listen min i iTunes nå, og slettet alle podcasts som enten ikke interesserte meg mer, eller som ikke får oppdateringer. Noen forslag til nye, webrelaterte casts? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gjort to ganger før, Warrio-spillet og iPod-reklame Vi burde slutte å bruke gradients – det er jo gjort før. Vi burde også slutte å bruke fargen turkis – det er jo gjort før. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gjort to ganger før, Warrio-spillet og iPod-reklame Vi burde slutte å bruke gradients – det er jo gjort før. Vi burde også slutte å bruke fargen turkis – det er jo gjort før. Altså burde vi slutte med alt, det er sikkert gjort før!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Innovasjon har jo også funnet sted mangfoldige ganger tidligere. Like greit å slutte nå, før det blir helt oppbrukt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Innovasjon har jo også funnet sted mangfoldige ganger tidligere. Like greit å slutte nå, før det blir helt oppbrukt. Vurderer å slutte å spise og sånt jeg. Man blir jo bare sulten igjen... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvem synes dere er de beste webdesignerene her i Norge? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 JEG Neida, ha knapt laget en nettside jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hjælp :-/ Jibba: Boagworld.com, og Paul Boags Audioboo (http://audioboo.fm/). Rissington Podcast, dConstruct og Adaptive Path. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvem synes dere er de beste webdesignerene her i Norge? En her i denne tråden har det med å havne på store internasjonale lister med stilige webdesign. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nesten like kult som pixelstreet, for dei som hugsar og var med på det Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Har alltid likt boagworld. Visste ikke at skaperen var norsk faktisk. Btw. Noen som har noen gode teknikker for å skape en illusjon av inngravert skrift? Skulle gjerne prøvd det ut. Endret 29. april 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Statoil får ny logo. djuice-logoen var det første som slo meg. -- Kommentar til NRK sin artikkel om saken: Dette blir bare patetisk. Dette er jo en logo for truseinnlegg! Endret 30. april 2009 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå