Rabbid Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) * Endret 8. oktober 2014 av Rabbid Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Og likevel er du heime og tilbake på forumet før tolv? Fasinerende er ikke alltid det samme som gøy Så... Utepils idag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Og likevel er du heime og tilbake på forumet før tolv? Fasinerende er ikke alltid det samme som gøy Så... Utepils idag? Hadde håpa på blå himmel og sol, må innrømme det. Er liksom ikkje quite the same med overskya og halv-varmt :\ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Og likevel er du heime og tilbake på forumet før tolv? Fasinerende er ikke alltid det samme som gøy Så... Utepils idag? Hadde håpa på blå himmel og sol, må innrømme det. Er liksom ikkje quite the same med overskya og halv-varmt :\ True. Her ble det popcorn og Sweeny Todd i 1080p Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hmm.. jeg kom nettop over noe snodig i IE6. Har en side med tre kolonner, den venstre forsvinner nesten ut av bildet. Men kommer på plass igjen så fort man beveger musen over en link. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hmm.. jeg kom nettop over noe snodig i IE6. Har en side med tre kolonner, den venstre forsvinner nesten ut av bildet. Men kommer på plass igjen så fort man beveger musen over en link. Har jeg selv opplevd. Men husker ikke hvordan jeg løste det - dessverre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hehe, ikke at det er noe stress. Bare en av de snodigere buggene jeg har vært borti. Klarer ikke se noen sammenheng mellom flytting av elementer, ved å peke på en link. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hørtes nå veldig ut som et hasLayout problem. When in doubt, float Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 When in doubt, float Ka er greia med den der, eigentleg? Det er jo ikkje eit godt poeng, rimar ikkje og har ingen særlig god klang... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er ikke et godt poeng? Hør på oss i bransjen nå, studenten Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hmm, siden Arve sier det må vi vel slutte å si det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hah, så å floate ting har blitt ei universalløysing på alle problem? Kanskje eg berre er for flink å unngå problem i utgangspunktet Edit: Grunnen til at eg kommenterer den er vel eigentleg at det ser veldig ut som eit typisk rim-med-litt-sannhet-i-seg, men som berre har faila litt på rim-delen. Endret 18. april 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hah, så å floate ting har blitt ei universalløysing på alle problem? Kanskje eg berre er for flink å unngå problem i utgangspunktet Edit: Grunnen til at eg kommenterer den er vel eigentleg at det ser veldig ut som eit typisk rim-med-litt-sannhet-i-seg, men som berre har faila litt på rim-delen. Rimer jo som en gud! Mange problemer kan løses med å bare floate som en gud. Men det er jo litt som med regex, skaper bare et nytt problem Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Rimer jo som en gud! Hah, jepp. Minst det Endret 18. april 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men det er jo litt som med regex, skaper bare et nytt problem Kva er det med deg og dette utsagnet, egentlig? tweet_username = re.compile('@(\w*)') tweet_username.findall('@steinmann Men det er jo litt som med regex, skaper bare et nytt problem') ['steinmann'] Kva for slags problem har eg no? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Her er det masse krass kritikk, sebastian! Som regel har regex LØYST problem for meg, ikkje skapt nye. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så lenge regex-implementasjonen har støtte for captures, går alt bra (svjv. kun .NET, som jeg ikke kan). Ellers ender jeg alltid opp med at problemet jeg trodde var lite og elegant kunne løses med to linjer regex plutselig krever en full parser (prøv f.eks. på parantes-matching hvor paranteser kan nøstes uendelig)... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) (svjv. kun .NET, som jeg ikke kan) No stress i C#. Edit: Etter veldig rask googling, that is. Aldri brukt forferdelig mykje sjølv. Endret 19. april 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.allwebdesignresources.com/webde...or-inspiration/ Guess who's on the list Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Uten å ha sett lista har jeg en følelse av at det er Ole Martin, men det kan jo umulig stemme... Endret 20. april 2009 av OlafG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå