webby1 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har egentlig ikke fått noe ordentlig svar, men har folk gitt opp webkafeen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja/Nei. Tror du har spurt om det rundt 10 ganger, både her og i den andre tråden. Om du ikke har fått et ordentlig svar er det vel fordi ingen vet ordentlig. Men, jeg tror det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva er det du søker som? Hos Accenture? Summer Internship-greia er kun ein ting du kan søke på, akkurat kva du vil gjere der kjem an på kor kompetansen din ligg, sjølv om det i stor grad er programmering det går i. Ei gruppe på ~25 personar blir tatt inn i full jobb i ca 1,5mnd i sommar, og gjer eit prosjekt for ein klient med supervision frå "Accenture-veteranar". Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er det du søker som? Hos Accenture? Summer Internship-greia er kun ein ting du kan søke på, akkurat kva du vil gjere der kjem an på kor kompetansen din ligg, sjølv om det i stor grad er programmering det går i. Ei gruppe på ~25 personar blir tatt inn i full jobb i ca 1,5mnd i sommar, og gjer eit prosjekt for ein klient med supervision frå "Accenture-veteranar". Accenture er et veldig stort firma, og et år hos de kan gjøre seg godt på CV. Men ikke tror du blir noe mer enn et nr hos de. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jepp klar over det. Spesielt med tanke på at mange som søker på sommarjobben hos dei er masterstudentar på 4. og 5. året. Men, det er uansett verdt eit forsøk, det verste som kan skje er at eg får eit nei :-) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 DIFI skal muligens ha et sommerjobbprosjekt i år, dersom du leter etter relevant sommerjobb.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer med dagen Sebastian! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Heisann, grattis Sebba. Blitt gammel nå, vel. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Happy bursdag, Sebbie! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer med dagen Sebastian! Takk Heisann, grattis Sebba. Blitt gammel nå, vel. Takk, runder 60 idag vet du Gratulerer steinmannen! Takk Happy bursdag, Sebbie! Takk. - Plagsomt å takke alle individuelt eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Plagsomt å takke alle individuelt eller? Heldigvis har du så få som gidder å gratulere deg her, så det er greit Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) En ganske kul "demo" for HTML5 (og mer). Krever en veldig ny nettleser http://www.w3.org/2009/03/web-demo.xhtml Endret 23. mars 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tøft. Når kan vi vente oss det og CSS3 som standarder? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tøft. Når kan vi vente oss det og CSS3 som standarder? Gleder meg mest til vi kan anse css2 som en standard jeg. Så fort IE6 faller skikkelig ut av bildet tror jeg faktisk ting vil begynne å gå raskere da. 5 år kanskje.. HTML 5 er vel estimert 5 år frem i tid? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fikser du en ratio-kalkulator på Kalkuler.no, Mikael? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Og mens vi er inne på det, så vil jeg ha en importkalkulator i bookmarkleten. Pronto. *ture tilbake til Peder Ås' håpløse problemer* Endret 24. mars 2009 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fikser du en ratio-kalkulator på Kalkuler.no, Mikael? Kan du utdype litterann? Og mens vi er inne på det, så vil jeg ha en importkalkulator i bookmarkleten. Pronto. Godt forslag! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Scenario: Jeg vet en videos bredde og ratio (f.eks. 16:9), men vet ikke hvor høy videoen må være for å opprettholde ratio. Helt grunnleggende blir det jo bare å live sammenligne to brøker hvor en teller eller nevner er ukjent, for å finne x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå