Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så at dere skulle stille som sponsor. :)

Da er det ikke umulig at jeg ber deg høre med de som var der om det var noen interessante foredrag(sholdere) som slo godt an som kan være verdt å ha i bakhodet til senere. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Fikk mail fra Nettby nå. Slik "har du glemt oss". Der stod det brukernavnet mitt + passord i klartekst. J*vla idioter. Lurer på om de har hørt om hashing.

Sier vel litt om hvor sikkert nettby er. :ermm:

Jeg registrerte meg med MinID hos lånekassen her om dagen btw. Passord med andre tegn enn a-Z 1-9 og _- var ikke tillat. Må si jeg ble litt skuffet. :(

Lenke til kommentar
Joda, gjenganger den der.

Like fornøyd med den, som jeg er med at hvem som helst enkelt kan se passordene jeg har lagret i Firefox (så lenge de sitter med min Firefox). :)

På min Firefox ble jeg bedt om å oppgi et keychain-passord, nå går det ikke an å vise mine lagrede passord uten å taste inn keychain-passordet. :)

Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg med MinID hos lånekassen her om dagen btw. Passord med andre tegn enn a-Z 1-9 og _- var ikke tillat. Må si jeg ble litt skuffet. :(

Er klar over den, men skal nevne det en gang til for utviklerne våre. :)

Joda, gjenganger den der.

Like fornøyd med den, som jeg er med at hvem som helst enkelt kan se passordene jeg har lagret i Firefox (så lenge de sitter med min Firefox). :)

På min Firefox ble jeg bedt om å oppgi et keychain-passord, nå går det ikke an å vise mine lagrede passord uten å taste inn keychain-passordet. :)

Noe slikt er ikke dumt nei, får se om det finnes noe lignende til min. :)

Lenke til kommentar
Er klar over den, men skal nevne det en gang til for utviklerne våre. :)

Så du er med å utvikle MinID? :) Uansett, that sound great. :wee:

Jobber i samme bedrift (Difi), så bidrar på områder som tilgjengelighet, etc. Er nok ikke teknisk utvikler. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Håper den gjør ting litt enklere for oss webutviklere.

Jeg nekter å tro at noe av det Microsoft gjør gjør noe som helst enklere for oss webutviklere. Skulle ønske Microsoft la Trident på hylla og tok i bruk Webkit isteden. Nå har vi tre versjoner av IE å forholde oss til istedenfor to, ingen av dem støtter canvas eller SVG, den får 20 poeng på Acid3-testen og CSS-støtten er garantert buggy selv om den fikser Acid2.

Jeg klarer liksom ikke å bli overveldet av begeistring. :p

Lenke til kommentar

Lite, lite. Fikk beskjed om at eg fikk den første jobben, og skulle begynne rett etter jul. Etter jul gikk det litt tid, så plutselig fekk eg beskjed om at det ikkje blei noko av likevel. Surt.

Var på rekrutteringsdag hos Accenture her om dagen, var jo interessant nok. Ca 280 søkarar på 25 plassar på summer internship-jobbane deira, men... Er lov å håpe. Får svar uti april ein gong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...