Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si meg enig der, Larve. :)

 

Det mest imponerende var størrelsen på arrangementet, og det er jo litt leit.

 

Jepp, true. Har du vore der, eller? Virkar litt saann paa maaten du skreiv det.

 

Den morsomste standen var T-mobile sin, trur eg, med eit forbaska enormt touch-skjerm-bord. Og saa fekk eg saavidt klaa litt paa Microsoft Surface-bordet. Var ganske stilig. Ellers var det meste rimelig döll. :\

 

Og fyttigrisen ta tyske tastatur.

Lenke til kommentar
Så et gitt eksempel er representativt over hele fjøla..? Smart.

Nei, men heller ikke motsatt. Man lærer av historien, og praktiske eksempler kan styrke opp om en idé.

 

Get er langt fra en like sterk merkevare som Telenor eller NetCom i mine øyne.

Get har ikke samme markedsandel, og har heller ikke samme markedsområde. Det fordi Get bygger ut sine egne nett på linje med Lyse, Viken Fibernett, Telenor, SmartCall og Canal Digital for å nevne noen. Men det Get har klart, er å få kundene til å føle at de ha noe unikt, et nisjeprodukt for spesielle. Et produkt ikke alle har, og at det er "litt luxus" med Get... De har snudd en håløs bedrift til noe positivt, og de fleste som har Get vet ikke en gang at det er gamle UPC.

 

Veeeeeeel..

 

Telenor har bestemt seg for å ikke satse på fiber i år (da faller også CD bort)

Get bygger ikke fiber.

Tar man fiber fra feks telenor, sitter man på et optisk splittet nett (sløyfe altså, på lik linje med det gamle kobbernettet), samt at de kun leverer internett, og har fult monopol på nettet sitt... Det blir litt som å fikse på et gammelt sår med plaster.

 

Altibox systemet fungerer jo slik at man trekker en dedikert kabel fra en sentral til hver bolig, slik at man slipper å sitte på sløyfe. Imo ser jeg virkelig ikke logikken å si nei om man får tilbudt det

 

Hurra for telenor :innocent:

Lenke til kommentar
Hahah, la eg faktisk ikkje merke til. Korleis får folk eigentlig til det der? :p

Sløve dass! :p

 

Kan du huske å ha snakket om fiber, telehor og get i det siste?

Mista bit'sa dine på cebit? Hoha

 

-

 

Noen av dere bergensere som skal se på Eirik Solheim imorgen?

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...