sparks Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sparks: Får ikkje legge til kommentarar på bloggposten din frå Opera. How have you screwed that up? Skal sende det videre til teknisk avdeling (Henrik). Takk for komplimenter gutter! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sparky: Flott som vanelig. God vi har en sån superkjendis iblant oss! Fasinert over at folk er fasinert over at folk bruker IE6 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fasinert over at folk er fasinert over at folk bruker IE6 Fascinert* Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sparky: Flott som vanelig. God vi har en sån superkjendis iblant oss! Fasinert over at folk er fasinert over at folk bruker IE6 De er en trussel mot alt som er godt og anstendig, de som bruker en nettleser fra 2001. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis du faktisk hadde tenkt godt etter, og lest en del artikler, vil du skjønne at det ikke nødvendigis er enkeltbrukere som gjør at det fortsatt er så mange IE6-brukere der ute. Det finnes alt for mange bedrifter som ikke har rullet ut IE7 enda, når dette skjer, vil man nok se en stor forandring. Likevel må jeg si at det virker som du troller litt for mye med disse postene dine, smålig unødvendig mener nå jeg.. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tenkte å kjøpe meg en sånn en php-bok for nybegynnere. Sett litt rundt på amazon.com og sånt, men er jo så mye å velge i. Er det noen spesielle bøker som anbefales? Jeg har ikke så mye erfaring innen koding, men kan basics av html og css. Har drevet med det noen måneder nå. Vil det bli vanskelig for å få noe ut av en php beginnerbok? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei. Alle bøker eg har kikka i som tar for seg enkeltspråk har som regel eit introkapittel som startar heilt frå scratch. Sjølv lærte eg mykje frå forrige utgåve av denne boka, så eg trur nok nummer tre i rekka er vel så god. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Anbefaler denne på det sterkeste. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar. Skal vurdere den Arve Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.iallenkelhet.no/a-better-downlo...ternet-explorer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bra initiativ, men jeg lurer på hva allerede skeptiske brukere tenker om at dette ligger på et såpass ukjent domene for dem... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bra initiativ, men jeg lurer på hva allerede skeptiske brukere tenker om at dette ligger på et såpass ukjent domene for dem... Du kan legge dette på din egen server Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det samme gjelder fortsatt. Henke er ute og bruser med fjæra igjen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Maa bare sutre litt her, fordi det staar ingenting om fullscreen <video> i HTML5-spesifikasjonene. Staar bare nevnt som en mulighet user agent kan legge til om den önsker. Ikke bra, kommer nok til aa være svært variabelt om de legger den til eller ikke. Spesielt i Internet Explorer. Og saa er det ogsaa spörsmaalet om de lager likt JavaScript API for det. Nei og nei, jeg som liker <video> saa godt. Veldig enkelt aa jobbe med. Endret 23. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har et kjapt svar på hvorfor link:kalkuler.no i Google bare viser ett svar? Det finnes jo mange flere linker. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel ikke indeksert mer da.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har også merket at det tar litt tid før google klarer å "koble opp" linkene til domenet. Bare ha tolmodighet, det kommer nok. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det samme gjelder fortsatt. Henke er ute og bruser med fjæra igjen. Tihi. Eigentleg veldig einig med det heile, "IKT" høyres tåpelig ut these days. ..sjølv om eg held på med "tungt Microsoft-stuff" Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det bare meg, eller er faktisk Safari 4 utrolig kjapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå