Magnus Holm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter to uker i ny leilighet uten nett er det digg å endelig være tilbake. Har jeg gått glipp av noe? Alt, faktisk. +5 Informative. Slashdot = ut Hacker News = inn Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Barack Obama er blitt president i USA og arbeider for å redde verdensøkonomien, mens vi arbeider for å avskaffe Internet Explorer 6. Sånn veldig kort oppsummert. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og det ser lovende ut for The Pirate Bay i rettsaken Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Keyteq ble nettopp med i IE6-vårrengjøringen: http://twitpic.com/1k6uo Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Keyteq ble nettopp med i IE6-vårrengjøringen: http://twitpic.com/1k6uo Grattis! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 NSN følger like etter? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 NSN følger like etter? Først må vi få ut nye sia vår Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er det snart på tide for meg å lansere min nye portefølje! Håper at alle kan hjelpe meg med å lansere den med et lite pang, f.eks ved å retweete URL ved lansering! Blir den største lanseringen jeg har gjort hvertfall, er 5 måneder med arbeid lagt inn i detta! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er det snart på tide for meg å lansere min nye portefølje! Håper at alle kan hjelpe meg med å lansere den med et lite pang, f.eks ved å retweete URL ved lansering! Blir den største lanseringen jeg har gjort hvertfall, er 5 måneder med arbeid lagt inn i detta! http://www.miaholte.com/10-dyktige-webdesignere-fra-norge/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Utdanning.no — Ganske fine sider, selv om jo splashen er mye finere enn resten, om man ser bort fra noen bugs. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Nå er det snart på tide for meg å lansere min nye portefølje! Håper at alle kan hjelpe meg med å lansere den med et lite pang, f.eks ved å retweete URL ved lansering! Blir den største lanseringen jeg har gjort hvertfall, er 5 måneder med arbeid lagt inn i detta! http://www.miaholte.com/10-dyktige-webdesignere-fra-norge/ Mm, det varmer! Utdanning.no — Ganske fine sider, selv om jo splashen er mye finere enn resten, om man ser bort fra noen bugs. Ja, det er synd at siden bare blir dårligere og dårligere jo dypere man kommer. Huff. Endret 19. februar 2009 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 IE6-kampanjen på Wired. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Etter å ha skrevet en prototype for å extende selectboxer til å kunne fjerne alle options samt laste inn en array med optionobjekter finner jeg ut at IE ikke støtter prototyper på html elementer med mindre man skriver en behavior i css. Gull! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Da er den nye porteføljen lansert. Føles fantastisk – aner ikke hvor mange timer det er lagt ned i dette prosjektet! Nå skal det feires med en boks Coca Cola før jeg må jobbe videre! piraja.no Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Virkelig imponerende portefølje, sparks. Virkelig. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå, hvorfor bruker noen IE6?! Hva er dette for noen sjimpanser. Til og med de som har piratkopi får tilbud om oppgradering automatisk og likevel trykker de avvis oppgradering? Jeg hadde trodd at de som ligger på dette nivået ville velge å akseptere det som kommer opp ferdig avkrysset med oppdateringsmeldingen. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://css-tricks.com/why-people-still-use-ie-6/ Å bruke en piratkopi er jo uansett ingen forutsetning for å være kompetent på dette området. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Da er den nye porteføljen lansert. Føles fantastisk – aner ikke hvor mange timer det er lagt ned i dette prosjektet! Nå skal det feires med en boks Coca Cola før jeg må jobbe videre! piraja.no Gratulerer med en flott side! Syns det forrige var veldig bra også, men denne var noen hakk bedre Tror aldri jeg kommer til å klare å lage ferdig en personlig side. Jeg blir aldri fornøyd med hva jeg lager til meg selv. Endret 21. februar 2009 av Garreth Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sparks: Får ikkje legge til kommentarar på bloggposten din frå Opera. How have you screwed that up? Anyways, lekker side. Sagt det før, men it's so true. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå