Vindstille Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Kalkuler.no i media" Gratulerer. Fått mye ekstra trafikk pga. oppslaget? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://csszengarden.com/?cssfile=http://ww.../zen/sample.css Faktisk litt kult gjort Hahaha. Noen som vet om en bra løsning for å ha IE6 og IE7 samtidig på windows xp pro? IETester - utvilsomt den lettaste løysinga. Er ikke den litt buggy? Jo, men den gjer jobben i massevis. Renderinga er korrekt i forhold til dei ulike IE-versjonane såvidt eg veit iallefall, og det er vel det du er ute etter. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Kalkuler.no i media" Gratulerer. Fått mye ekstra trafikk pga. oppslaget? Hvem leser ITPro da? Værre enn Itavisen jo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For dei som vil sjå landskampen gratis, utan å ha TV2 Sport: Last ned SopCast, skru på CCTV-5, mute dei kinesiske kommentatorane og sett på NRK nettradio. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For dei som vil sjå landskampen gratis, utan å ha TV2 Sport:Last ned SopCast, skru på CCTV-5, mute dei kinesiske kommentatorane og sett på NRK nettradio. Landskamp i hva? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fotball? Drillostyrt Norge VS Tyskland? Ein av dei få fotballkampane her i verda eg faktisk har lyst å sjå :O Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fotball? Drillostyrt Norge VS Tyskland? Ein av dei få fotballkampane her i verda eg faktisk har lyst å sjå :O Hvordan går den? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Går decent hittil. Som sagt, SopCast + NRK Nettradio Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eller http://www.atdhe.net/live-tv-3299.html med spanske kommentatorer. Gooooooooáááááálááaaaal! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oh mi gådd. Det var ikke bare meg? Vi VANT faktisk mot Tyskland? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oh mi gådd. Det var ikke bare meg? Vi VANT faktisk mot Tyskland? Var nok bare deg jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Kraften er sterk hos Drillo. Endret 11. februar 2009 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Kalkuler.no i media" Gratulerer. Fått mye ekstra trafikk pga. oppslaget? Takk! Har fått en del ganger mer trafikk enn en normal onsdag, men hadde ikke hatt noe imot flere heller. Driver stadig og fikser på SEO, tror det er mye som kan gjøres der enda. Tar litt tid før Google oppdaterer seg, blir spennende å se på den fronten ... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://blog.ph-creative.com/post/CSS-Trick...n-Messages.aspx How lame! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det eksemplet var jo litt kult da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mottok Code Complete: A practical handbook of software construction frå Amazon i dag - omtrent ein månad før expected delivery. Neat. Så får vi sjå om den lever opp til forventingane, den skal visstnok vere ein av dei utvilsomt obligatoriske bøkene i ein utviklar si bokhylle. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men hvor ofte får man bruk for det? Og om jeg forsto det rett, så virker ikke ::selection i IE, og man må lege til ekstra kode for at Mozilla baserte nettlesere skal forstå den. Hvor mange nettlesere er det da igjen som støtter ::selection? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Fungerer fint i Opera Men, ting kjem vel. Sidan det er del av CSS3 kan vi jo draume om at IE8 vil gjere jobben og. Gecko-baserte nettlesarar kjem til å støtte det snart likevel. *fyre opp Win7 og teste i IE8* Edit: Nope. Ikkje i build 7000 iallefall. Win7 er forresten ganske digg for dei som ikkje har testa det. Ser fram til launch. Endret 14. februar 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Blir spennende å se om det fungerer i IE8 ja. Hadde jo ikke gjort noe om MS endelig lagde en browser som støtter standardene, i stedet for å lage sine egne. Ellers, som den linux nerden jeg er, så har jeg ikke vært så positiv til Windows 7 enda, men står mellom xp eller 7 når jeg kjøper ny pc nå. Da står Adobe Design Premium cs4 også ganske høyt på innkjøpslista. Noen her som har testet adobe pakken på w7 enda? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ser ingen grunn til å kjøpe WindowsXP på ein ny PC i dag. Å vente på Win7 er jo sjølvsagt best, evt. vente til juni/juli/whatever og kjøpe med Vista, sidan du då får gratis oppgradering til 7 då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå