Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Er enden rette mann til å drive med aprilsnar? :p

hehehe.. DET spørs da... :p

nei.. tror nok det i det minste ligger en liten sannhet i bunn av uttalelsene.. *le*

:p neia... høres jo übert ut om det skulle vise seg å være tilfelle da.. ;)

apropos aprilsnarr... noen som har slengt seg på gmail enda da? *le*

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
G-mail:

Google konkurrerer på mailfronten, og gir hver bruker 1GB i lagringsplass. :ermm:

Akkurat den var litt rar, i og med at flere utenlandske sider har slengt seg på denne, og publisert som nyhet allerede i går. Fant heller ingenting hos gmail.google.com som sa noe om dette... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjelder bare denne runden da :p

Aprilsnarr?

Regnet med at det var du som tok den, men var overrasket over at det tok så lang tid :)

Genialt det med å si at jeg tok den her for å slippe aprilsnarr spam (synes jeg selv da).

Så gjenstår bare det obligatoriske (i grønn skrift for anledningen):

AAPPRRIILLSSNNAAAAAARR

:p

Lenke til kommentar
her er noe fra google som IHVERTFALL må være en aprilspøk.. eller?

lyst til å jobbe for google, på månen?

Ser ut som en spøk den der ja...

:yes:

"Applicants must be at least 18 years of age by April 1, 2007 and have proof of earth residency. Google is an equal opportunity employer."

:lol:

...og dette:

The Googlunaplex will house 35 engineers, 27,000 low cost web servers, 2 massage therapists and a sushi chef formerly employed by the pop group Hanson.

Giant lava lamps filled with biomass suspended in seawater generate oxygen for the complex

With the establishment of the Copernicus Center, Google's mission has grown beyond "organizing the world's information and making it universally accessible and useful." Our new goal is to "organize all the useful information in the universe and serve it to you on a lightly salted cracker."

:laugh:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Sorry for at jeg ikke prøver ut selv, men vet ikke helt hvordan, så kan noen forklare meg hva white-space er/gjør for noe? :)

Hvis jeg skal ha femten mellomrom etter hverandre i (X)HTML uten CSS, må jeg skrive massevis av   etter hverandre, eller sette teksten inn i en <pre>-tag. Med white-space satt til pre, vil jeg kunne ha mer enn ett mellomrom etter hverandre uten problemer. Kan være grei i de tilfellene man trenger variable innrykk (som i mini.jorgis.com, på grunn av "saksofonen")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...