Haraldson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner egentlig ikke hvordan skjermskuddene kom gjennom sensuren. ALA har rimelig strenge regler også der, og krever vel at skjermskuddene tas i OSX. Men ja, morsomt med en nordmann som skribent på ALA. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sebastian: Hvorfor skal jeg stemme på en nettleser som ikke klarer å gi meg god typografi? Er du anti-Fx, stemmer du heller på Safari eller noe. Ikkje klarar å gi deg god typografi? Wut? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Opera er den dårligste av de «stuereine» nettleserne på typografi. It's a fact. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mulig, uten at eg har lagt merke til denslags. Konkrete eksempel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dagens eksempel må vel bli at 11px Helvetica rendres som 12px, mens det med Arial går helt fint. Sjekk Twitteren din, du annonserte jo at du var tilbake Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, jo. Kanskje. Er vanskelig å hugse på, er jo så ubrukelig Hm, mulig. Men Helvetica er på Mac, så driv ikkje med denslags Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat sånne holdninger Enonic var ute etter, tenker jeg? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var nok det. Men har ikkje høyrd frå dei eller rekrutteringsselskapet eg er hyra igjennom på ei stund, så får sjå kva som skjer ang. jobbinga der. Får ta kontakt ein dag. Var prosjektbasert visstnok, men likevel. Kanskje finanskrisa har tatt meg! :O Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mye fint her: How To Minimize Load Time For Fast User Experiences Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mye fint her: How To Minimize Load Time For Fast User Experiences Jøss, lover godt når CSS-fila hans (iallfall den som sendes til meg) kun inneholder: File:/home/uxbooth/public_html/wp-content/plugins/wp-css/wp-css-compress.php<br/>File not found: stylesheets/master.css . Frukten av kveldens timer med arbeid: Å kunne linke til feks en utregnet andregradslikning. Nå mangler det bare å få generert slike URL-er automatisk, og finne en god måte folk kan få URL-ene på, hvis de vil linke til en utregning. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mye fint her: How To Minimize Load Time For Fast User Experiences Jøss, lover godt når CSS-fila hans (iallfall den som sendes til meg) kun inneholder: File:/home/uxbooth/public_html/wp-content/plugins/wp-css/wp-css-compress.php<br/>File not found: stylesheets/master.css Jaja! Endret 3. februar 2009 av sparks Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tihihi. Nice. *Digge seg sjøl* Fiksa til markdown i C# her i dag. Eigentleg dødelig enkelt, men det gjorde neste vekes prosjektarbeid ein del bedre for min del. Wee! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå scorer ikke den sida (How-To ...) særlig godt i YSlow, grade F (35). Men tipsa er gode, bruker svært mange av de og det er faktisk relativt greitt å få en grade C eller B score (70 - 85). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fiffig Color Scheme Designer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fiffig Color Scheme Designer. Den må jeg si jeg likte. Viste fargene mye bedre i forhold til hverandre! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 UiB redesignet. Ikke verst faktisk, er i hvert fall ca. 1000 ganger bedre enn forrige side. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og like mange ganger bedre enn UiO sine sider. Skjønner ikke hvorfor noen har gjort den siden så sykt vanskelig å navigere rundt på. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og like mange ganger bedre enn NTNU sine sider. Der finner jeg faktisk ingenting, må bruke Google for å finne riktig informasjon. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://my.opera.com/core/blog/2009/02/04/carakan Ser spennende ut! Håper bare de har klart å fokusere på de riktige tingene og ikke bare det som er gøy Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men kommer neppe med i Opera 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå