Steinmann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kun r-tards som sit med linux Fungerer på mac også... (Om man klarer å finne shellet, macbrukere vet gjerne ikke at de har det..) Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) ⌘ + [space], "t" og ↵, enkle saker det daa. Artig liten rickroll forøvrig. Endret 29. januar 2009 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hvem som har utviklet digitalbok.no? Må lage svarteliste merker jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tror du må legge ut den svartelista i et tilgjengelig format, slik at den former en sentral database. Hvem lager en hel side i flash nå til dags, og særlig en slik side? PT: ⌘ + [space] er jo Quicksilver Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det kan se ut som det er noe de har utviklet selv (fra lanseringen i '07) … programvaren som gjør det mulig å distribuere skrevne ord digitalt, har Horten-selskapet selv utviklet PT: ⌘ + [space] er jo Quicksilver Det medfører riktighet. Endret 29. januar 2009 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Og du tror alle har terminal som første oppføring (altså som mest brukte applikasjon som begynner på t) i Quicksilver? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Seff, hva skal man liksom ellers ha? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 TextEdit, Thunderbird, Twitterrific, Transmit, Transmission, TextMate, TaskMate, Time Machine. Hvorav alle trolig ligger høyere i lista enn Terminal ^^ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Næsj, enig med PT jeg. Terminal <3 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Flex camp i Oslo for dei som kan vere interesserte i det. Eg skal iallefall gå. Ikkje at eg er vanvittig into Flash, men ser interessant ut likevel. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde jeg bodd i Oslo og vært interessert i Flash, hadde jeg likevel valgt bort 'campen' på grunn av de elendige sidene. Makan. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jepp, spesielt sidan det er foredragsholdarane som sikkert har laga sida. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Flex camp i Oslo for dei som kan vere interesserte i det. Eg skal iallefall gå. Ikkje at eg er vanvittig into Flash, men ser interessant ut likevel. Flash my ass. Drikke øl kan jeg klare da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jepp, spesielt sidan det er foredragsholdarane som sikkert har laga sida.Elendig argument, og hvem vet? Nettstedet har klart masse å si for denne typen arrangementer, og kan gi en god indikasjon på hvor mye dem legger i det — selv om jeg ikke håper det stemmer for din skyld. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Man har jo alltids terminalen oppe :O En annen ironisk sak: VelgRiktig (som skal hjelpe videregående studenter til å velge riktig retning) har åpenbart valgt feil... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Man har jo alltids terminalen oppe :O En annen ironisk sak: VelgRiktig (som skal hjelpe videregående studenter til å velge riktig retning) har åpenbart valgt feil... Velcome to the 80ties - Når jeg tenker over det er det faktisk helt utrolig at en slik side er i flash. Hvor gikk tilgengeligheten hen? - Og ja jeg ser nå at Hein nevnte 90-tallet før meg på Twitter.. Endret 29. januar 2009 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jepp, spesielt sidan det er foredragsholdarane som sikkert har laga sida.Elendig argument, og hvem vet? Omtrent like dårlig som ditt argument. Nettstedet har klart masse å si for denne typen arrangementer, og kan gi en god indikasjon på hvor mye dem legger i det — selv om jeg ikke håper det stemmer for din skyld. Tja, kjem an på. Det treng ikkje vere eit prestisjetungt arrangement med superkjente navn som held foredrag for at det skal vere kvalitet på foredraga. Og spesielt i og med at det heile går nok meir på den tekniske programmeringsbiten enn på design, så vil eg ikkje grine på designet på sida. Ser virkelig ikkje kva som er _negativt_ med å gå dit, uansett. Kva er det verste som kan skje, mister elitist-Hein? Dessuten, det er jo ikkje verre enn å gå etter første halvtimen dersom det er elendig. Er gratis, tross alt EDIT: Forresten, det var vel aldri tvil om at det ikkje er eit svært, kjent, prestisjetungt arrangement, var det vel? Endret 29. januar 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor du går i skyttergrava og diskuterer meg og ikke temaet, nesten umiddelbart i det som var en nokså pen og pyntelig diskusjon. Er ikke så interessert i å diskutere på det nivået. For øvrig er det vel ingen som har hevda å sitte på kunnskap om arrangementets kvalitet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Var vel eigentleg berre den veldig bastante og relativt usaklige "Elendig argument"-uttalelsen som eg tolka som ein typisk bedreviter-uttalelse. No hard feelings, LZM. Resten er fortsatt valid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er det relevant hvem det er som har koda opp sida? Jeg vil hevde at det er ganske mye mer interessant hvem det er som står som ansvarlig for den, og det er det faktisk folk hvis arena er internett som gjør. Folk som bruker siden som sitt ansikt utad og annonseringskanal når konferanser kunngjøres. En parallell og sammenlignbar situasjon kunne være at et litt større selskap fraskrev seg ethvert ansvar for sine elendige kundestøtte-sider, og skyldte på firmaet som lagde sidene for dem. Det er ikke relevant for sluttbrukeren. For meg har det med ambisjonsnivå å gjøre, og her feiler de allerede i første øyeblikket jeg kommer over folka / tilbudet. Det er førsteinntrykket de skaper. Jeg ville ikke ha tatt et kurs i rengjøring hos et firma om lokalene deres så ut som en svinesti. Og alt dette uttrykker jeg altså uten å hevde at jeg sitter inne med kunnskaper om selve arrangementet og kvaliteten på det. Eller å kalle deg for ting. Endret 29. januar 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå