Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 slik som på pixelstreet mener du? li { list-style-type: none; padding-left: 25px; background: url(../images/menu-icon5.gif) top left no-repeat; display: block; } Hadde du sittet innafor min fysiske kontakt sone hadde jeg tatt litt på deg nå.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Et lite OT-innlegg: Kanskje HalTan kan bruke denne til noe? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 slik som på pixelstreet mener du? li { list-style-type: none; padding-left: 25px; background: url(../images/menu-icon5.gif) top left no-repeat; display: block; } Hadde du sittet innafor min fysiske kontakt sone hadde jeg tatt litt på deg nå.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Et lite OT-innlegg: Kanskje HalTan kan bruke denne til noe? Uansett, side 333! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Driver nå og jobber med en slags premie til compoen. Tar ikke dette i compotråden dal alle sikker komme til å poste "appprillsnarrr!!!!" og spamme ned tråden. Det er dessuten ikke helt bænkers enda, men: Har en bekjent som er høyt på strå i Norway Designs som fattet interresse for dette opplegget da jeg tilfeldigvis nevnte det for han. Hvis vi blir enige så kommer han sansynligvis til å gå gjennom bidragene som blir innsendt og plukke ut et par som bli "belønnet rikelig". Hva han legger i det uttrykket får jeg vite senere idag. Hva synes dere? Er jeg flink compoarrangør eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du råkker.. (Unngår å bruke siden du tar det så personlig.. ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Da har jeg fått litt mer info. Det er snakk om å få delta på en utstilling (høyt aktet) på PLUS i Fredrikstad samt å få pryde veggene i butikken i Oslo og muligheter for sommmerjobb med forlenging Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Epsilon: Whiskey. Tango. Foxtrot. Over? enden: høres meget bra ut, men skjønte ikke helt utstillings-biten, stille ut webside? Hmm... Endret 1. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Da har jeg fått litt mer info. Det er snakk om å få delta på en utstilling (høyt aktet) på PLUS i Fredrikstad samt å få pryde veggene i butikken i Oslo og muligheter for sommmerjobb med forlenging Shitty! Det er najs! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Ha|Tan: Ikke nødvendigvis bidraget, men få lov til å stille ut noe. Tror det var snakk om en kort vegg på en utstilling om ung teknologi eller noe. Vettafan hvordan de vil vinkle det, men det tar Haakon med den/de som vinner Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 enden: Hvordan skal det kåres en vinner? Oppsamla poengsum etter et gitt antall ganger? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 @enden; Stilig.. Men poenguteregning.. Ikke alle kan være med hver eneste gang og kan da miste viktige poeng. Å bruke gjennomsnitt kan jo også bli litt dumt, om man ikke da setter en minste antall deltakelser slik at ikke en som vinner en runde ikke blir med på de andre og får max score på gjennomsnittet.. Litt dårlig plassering på compoen though.. Russ og eksamen lissom.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Gjelder bare denne runden da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Dobbeltposting på nesten rekke og rad.. Endret 1. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bare denne runden? Den runden jeg ikke kan være med på!? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Gjelder bare denne runden da Aprilsnarr? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 MÅ jo nesten være det da... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Driver nå og jobber med en slags premie til compoen. Tar ikke dette i compotråden dal alle sikker komme til å poste "appprillsnarrr!!!!" og spamme ned tråden. Det er dessuten ikke helt bænkers enda, men: Er ikke helt sikker på at det er en aprilsnarr, men jeg utelukker ikke akkurat muligheten... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Er enden rette mann til å drive med aprilsnar? Endret 1. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er enden rette mann til å drive med aprilsnar? Vel... Når man kan drive med aprilspøker på forsiden av hw.no, bør vel grønnskrift-enden få lov og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå