Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver nå og jobber med en slags premie til compoen.

Tar ikke dette i compotråden dal alle sikker komme til å poste "appprillsnarrr!!!!" og spamme ned tråden. Det er dessuten ikke helt bænkers enda, men:

 

Har en bekjent som er høyt på strå i Norway Designs som fattet interresse for dette opplegget da jeg tilfeldigvis nevnte det for han. Hvis vi blir enige så kommer han sansynligvis til å gå gjennom bidragene som blir innsendt og plukke ut et par som bli "belønnet rikelig". Hva han legger i det uttrykket får jeg vite senere idag.

 

Hva synes dere? Er jeg flink compoarrangør eller?

Lenke til kommentar

@enden; Stilig..

 

Men poenguteregning.. Ikke alle kan være med hver eneste gang og kan da miste viktige poeng. Å bruke gjennomsnitt kan jo også bli litt dumt, om man ikke da setter en minste antall deltakelser slik at ikke en som vinner en runde ikke blir med på de andre og får max score på gjennomsnittet..

 

Litt dårlig plassering på compoen though.. :angry: Russ og eksamen lissom.. :hmm:

Lenke til kommentar

Driver nå og jobber med en slags premie til compoen.

Tar ikke dette i compotråden dal alle sikker komme til å poste "appprillsnarrr!!!!" og spamme ned tråden. Det er dessuten ikke helt bænkers enda, men:

 

Er ikke helt sikker på at det er en aprilsnarr, men jeg utelukker ikke akkurat muligheten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...