Cucum(r) Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Minner meg om The Big Bang Theory. :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hihi, faktisk. Men den der er gammal, though. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Minner meg om The Big Bang Theory. :-) Fått sansen for det du også ja! Deilig serie! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 "Deilig", faktisk. Deilig var eit ganske dekkande ord, syns nå eg. :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som har noen kommentar på nye google favicon Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som har noen kommentar på nye google favicon Synes det er mye bedre enn det forrige. Fargerikt og pent Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 http://lachy.id.au/log/2009/01/google-favicon Må si meg enig i denne gitt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Uenig, den mørke stygge versjonen var ikke penere enn den de brukte, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kva trur Java-gjengen her inne om Play! Framework? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, et lite problem her, og veit ikke hvor jeg skal spørre. Er i utgangspunktet ferdig med siden min (link), men når noen skulle sjekke ut siden ble det feil under "prosjekter" fordi de ikke har skrifttypen Myriad Pro. Jeg trodde myriad var en standard skrifttype, siden den var på min data å jeg ikke har lasta den ned, men tydligvis ikke. Spørsmålet er i hvertfall om noen veit om en standard skrifttype jeg kan bruke alternativt til myriad? Ca like stor osv. Kan ikke være større.. Har prøvd med mye nå, men ingen vil funke:< Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så det du gjør er å lage en webside hvor skriften ikke kan bli større, for da ødelegges designet ditt? Tenk på nytt. Lag en side som utvider seg i høyden. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror forsåvidt at jeg klarer meg med plassen jeg har satt av. Jeg skal jo ikke skrive en stil om hvert prosjekt. Portfolioen har flere sider klar hvis jeg skal laste opp bilder.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Uansett, Myriad Pro følger med CS-pakkene til Adobe, så den har du bare om du har de pakkene eller har kjøpt skrifttypen. Enig med Hein, lag noe som utvider seg i høyden, folk kan ha forskjellige instillinger på maskinen som gjør at siden tolkes annerledes og om du derfor lager en side som ser bra ut på din maskin, og ingen andres, vel, da har du driti deg ut. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, stemmer det. Sikkert PS myriad kom med. Men på min far sin pc ( vista ultimate)lå myriad Web inn. Han har ikke PS, men kan hende det har kommet med gimp eller noe det da. Siden ser bra ut på de pc-ene jeg har sjekket så langt, unntatt den som det ikke var myriad på. Men tror kanskje jeg har funnet en løsning på det uansett. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://designyoutrust.com/2009/01/10/sexy-css-tips/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://designyoutrust.com/2009/01/10/sexy-css-tips/ Not work safe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://designyoutrust.com/2009/01/10/sexy-css-tips/ Not work safe Takker for advarselen! Då skal eg sjå den heime istede for midt på rommet der alle er på skulen. *lese om url-rewriting med ASP.NET/Microsoft server* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gruppa mi likte den kjempegodt, fikk en god latter her i de tidlige timer Vi var i følge veileder den eneste av gruppene han har som fikk godkjent forrige sprint, og det er ganske så gøy! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gruppa mi likte den kjempegodt, fikk en god latter her i de tidlige timer Vi var i følge veileder den eneste av gruppene han har som fikk godkjent forrige sprint, og det er ganske så gøy! Vi fikk ikkje godkjent fordi eg glømte å legge ved link til løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå