Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, kaféfolk! Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ha en riktig god og produktiv jul, alle sammen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ha en riktig god og produktiv jul, alle sammen Heiheiheihei, ro ned, gutt. Produktiv jul? Du har fått i deg, egentlig? Kjenner pinnekjøttlukta begynne å spre seg her. Mm-M! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kjenner ribbelukta begynne å bre seg jeg. Pinnekjøtt har jeg allerede spist på julebordet, men det blir mer av det i morra. Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ha en riktig god og produktiv jul, alle sammen Heiheiheihei, ro ned, gutt. Produktiv jul? Du har fått i deg, egentlig? Kjenner pinnekjøttlukta begynne å spre seg her. Mm-M! Pinnekjøtt er virkelig tingen sin, det! Begynner å lukte godt her og. Jula er en fin tid til å pusle med egne prosjekter, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul alle sammen! Hein: Let's see if you can spot the sarcasm.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selvfølgelig ser jeg sarkasmen, men jeg finner det mer morsomt å spinne videre på hvordan det faktisk kunne ha vært på en av dine fester om det ikke var sarkasme. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Støttar Hein, eg. Obvious sarkasme gjer seg best når det blir fulgt opp på ein "seriøs" måte, og folk "rundt" ikkje forstår bæret av kva som foregår. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Yeah, da var jeg hjemme igjen! 3 søpplesekker med gaver til meg, så fikk ikke med meg alt. Intet web/data relatert og ingen klær. Men mye interiør og verktøy! Akuratt som jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tidenes roligste jul for min del, med tanke på pakker. Som forventet Fikk penger (for briller), en bok om naturfotografering, batterigrep til kameraet (til feil kamera, men får vel bytta), en ullgenser samt et gavekort på H&M. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tidenes roligste jul for min del, med tanke på pakker. Som forventet Fikk penger (for briller), en bok om naturfotografering, batterigrep til kameraet (til feil kamera, men får vel bytta), en ullgenser samt et gavekort på H&M. Hadde en bror som fikk dyr gave både fra min mor og fra min far, så jeg måtte få likt. Noe som endte opp i jævelig mye gaver. Har en hel pose her fra dama også, som jeg ikke får åpne før hun kommer God ribbefugl? Pinnekjøtt her Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ribba var god, men jeg har faktisk høyere håp for pinnekjøttet i morra. På tirsdag er det julefotballcup, så jeg får løpt av meg det verste. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Her vart det litt pengar, tre gensarar, ti tonn deodorant/sjampo/parfyme, plenty av sjokolade og ymse sokkar og undertøy. Og så har eg fått ei jakke og ny steikepanne av foreldra mine frå før. Så, omtrent som forventa, og heilt greit. Og pinnekjøtt var jo sjølvsagt lekkert, blir snart ein porsjon til, tenker eg. *laste opp eit generisk julebilete til bruk på le'blog* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg lagde et bilde til deg, Arve - kan du bruke dette? Endret 24. desember 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fint det, Tor, men liker deg bedre når du er slik: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kanskje, men de bildene er jo ikke julebilder... Arve sier at jeg burde legge på mer bevel, men syns ikke Comic Sans tar seg ut så godt om man legger på mer enn default, dessuten liker jeg defaults ganske godt.. hva syns dere? Endret 24. desember 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Du mangler outer glow, evt. en saftig lensflare. n00b. God jul Endret 24. desember 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kanskje, men de bildene er jo ikke julebilder... Arve sier at jeg burde legge på mer bevel, men syns ikke Comic Sans tar seg ut så godt om man legger på mer enn default, dessuten liker jeg defaults ganske godt.. hva syns dere? Jeg synes ze artifacts gjør opp for dine mangler veldig godt. God natt og god jul Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 lensflare Der har vi det! Legg på det du Tor, så blir det nok lekkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå