Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 enden viser makt i tråden "et sted videre.."! Hvilken font er etter deres smak den mest egnede til trykk? Hva med Trebuchet MS? Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Kommer til å få slakt nå, men serif fonter egner seg pent (Times) *løpe og gjemme seg bak yummy og invictus* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vet, men Times er drita støgg! Jeg orker ikke den! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jørgen: Det lett å lage et script som fikser den biffen for deg automatisk (kopiere inn litt og litt) Vet, men etter klokken 02:00 synker min IQ til under frysepunktet... @fonter: Jeg liker TNR, men bare på trykk. Grunnregelen er vel at det er sans-serif på web, serif på trykk. Hold deg ihvertfall langt unna Comic sans. Er noen i klassen her som skriver sine prosjektarbeid med comic sans, fet, størrelse 18pt. Endret 31. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vet, men Times er drita støgg! Jeg orker ikke den! Bruk arial størrelse 10. Den er lett å lese, og ser adskillig bedre ut enn times Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Grunnregelen er vel at det er sans-serif på web, serif på trykk. Her er mannen som har skjønt det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Så du går rundt bøygen? tsk tsk Tja... jeg gikk lei av å se at _alt_ jeg gjorde av forandringer ikke hjalp. Og for guds skyld; det er da bare et skoleprosjekt Trenger ikke noe veldig avansert, så lenge det fungerer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Pokkern da som folk finner nye temaer å diskutere da.. 1. WDS-Server - Det ble vel litt urealistisk.. 2. Tutorial til mouseover i Flash (gir blanke F i hvor stygt og toskent det er, ikke det jeg spør etter) 3. Slik Norsk Kjøp&Salg av hobbylagede design-side..? Edit; /me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. Endret 31. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 3. Slik Norsk Kjøp&Salg av hobbylagede design-side..? Kjøp & Salg kan nok funke. Jeg er ihvertfall med. Så er det bare det faktum at en side om kjøp og salg av design må ha et bra design i seg selv, og der kan ikke jeg hjelpe. ...kan ihvertfall være behjelpelig med PHP, hvis det trengs. if ($design == "ripped") { killallhumans(); } else { beaniceboy(); } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) /me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... Edit: Hmm, får ikkje stilt opp på AGP x8 lenger jo! WRÆÆL! Andre som har hatt samme problem med Catalyst 4.3 og (hercules) 9800pro? Endret 31. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 /me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... Vil bare minne om at Audien får på sommerdekkene i dag.. Ofte kjekt med en liten kjøretur gjennom Fjærlandsdalen og litt til.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 /me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... Vil bare minne om at Audien får på sommerdekkene i dag.. Ofte kjekt med en liten kjøretur gjennom Fjærlandsdalen og litt til.. kom om du vil, har sagt det før - men det virker som om du ikkje tør Hmm, får fremdeles ikkje logga på msn :\ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tror maskina prøver å gi deg et hint; 1. Maskina gir deg ikke 8xAGP 2. Maskina gir deg ikke MSN You do the math.. Btw; Vi andre har MSN så det bobler ut øra.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 "Kan ikke koble til MSN nå fordi kontaktlisten er ikke tilgjengelig. Prøv på nytt senere" Dumme microsoft, altså! Og det er ingen sammenheng mellom 8xAGP og MSN Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Arve: Aldri slått deg at feilen kan være et sted mellom skjerm og stol? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Arve: Aldri slått deg at feilen kan være et sted mellom skjerm og stol? My point exactly.. Maskina gir deg bare diverse hint av og til. Trenger ikke stå i sammenheng.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Arve: Aldri slått deg at feilen kan være et sted mellom skjerm og stol? My point exactly.. Maskina gir deg bare diverse hint av og til. Trenger ikke stå i sammenheng.. Du har et poeng, /me har trykt avbryt istede for apply/ok Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 /me er tilbake fra hemsedal Se frem til en fin liten quotepost fra meg i morgen *trøtt* *dusje* *sove* Liker BTW idéen om slik Norsk Kjøp&Salg av hobbylagede design-side (/me rokker på snowboard) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det mulig å bytte ut de <li> dottene som kommer når man bruker list-funksjonen..? Altså slik det er på MIN side (der med nyhetene).. Bytte dem ut med hjemmelagede, evt andre typer..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 slik som på pixelstreet mener du? li { list-style-type: none; padding-left: 25px; background: url(../images/menu-icon5.gif) top left no-repeat; display: block; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå