Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jørgen: Det lett å lage et script som fikser den biffen for deg automatisk (kopiere inn litt og litt) :p

Vet, men etter klokken 02:00 synker min IQ til under frysepunktet... :p

 

@fonter: Jeg liker TNR, men bare på trykk. Grunnregelen er vel at det er sans-serif på web, serif på trykk.

 

 

Hold deg ihvertfall langt unna Comic sans. Er noen i klassen her som skriver sine prosjektarbeid med comic sans, fet, størrelse 18pt. :no:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Pokkern da som folk finner nye temaer å diskutere da.. :mad:

 

1. WDS-Server - Det ble vel litt urealistisk.. :blush:

2. Tutorial til mouseover i Flash (gir blanke F i hvor stygt og toskent det er, ikke det jeg spør etter)

3. Slik Norsk Kjøp&Salg av hobbylagede design-side..?

 

Edit;

 

/me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. :w00t: Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. :roll:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
3. Slik Norsk Kjøp&Salg av hobbylagede design-side..?

Kjøp & Salg kan nok funke. Jeg er ihvertfall med. Så er det bare det faktum at en side om kjøp og salg av design må ha et bra design i seg selv, og der kan ikke jeg hjelpe.

 

...kan ihvertfall være behjelpelig med PHP, hvis det trengs.

 

if ($design == "ripped") {
killallhumans();
}
else {
beaniceboy();
}

 

:p

Lenke til kommentar
/me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. :w00t:  Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. :roll:

dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... :ermm:

 

 

:evil:

 

 

Edit: Hmm, får ikkje stilt opp på AGP x8 lenger jo! WRÆÆL! Andre som har hatt samme problem med Catalyst 4.3 og (hercules) 9800pro?

Endret av arve87
Lenke til kommentar
/me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. :w00t:  Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. :roll:

dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... :ermm:

 

 

:evil:

Vil bare minne om at Audien får på sommerdekkene i dag.. Ofte kjekt med en liten kjøretur gjennom Fjærlandsdalen og litt til.. :devil:

Lenke til kommentar
/me har vært prøvekanin for fremtidens medisin idag.. :w00t:  Inneholdt narkotina (som bestemor sier) visstnok.. :roll:

dei kan jo ikkje akkurat bruke en person som faktisk er verdt noke heller dah... :ermm:

 

 

:evil:

Vil bare minne om at Audien får på sommerdekkene i dag.. Ofte kjekt med en liten kjøretur gjennom Fjærlandsdalen og litt til.. :devil:

kom om du vil, har sagt det før - men det virker som om du ikkje tør :evil:;)

 

Hmm, får fremdeles ikkje logga på msn :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...