AnaXyd Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Noen som veit navnet på en funksjon som fader ut og inn skrift? Litt vanskelig å forklare, men den fader mellom forskjellige diver. De bruker det her, i sidepanelet nederst: http://grooveshark.com/features Noen som har et navn og en side til en slik funksjon? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Til dere som ikke har sett det enda; keyboardr - genialt! Stilig sak eigentleg, men kjem neppe til å bli brukt så lenge det er langt enklare å bruke google på vanlig måte (adresselinja i nettlesaren) Jizz in my pants. Obligatorisk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jizz in my pants. Obligatorisk. Jasså? Slik du holder på? Noen ut idag? - Første post fra min nye laptop! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jasså? Slik du holder på? Haha, jepp. Seff. Seriøst, den låta der er kanskje det beste som har skjedd på internett evar. Lite utgåing i kveld for min del, though. Julebord på skulen i går, det får holde for ei stund. Og grats med ny laptop. What kind is it? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jasså? Slik du holder på? Haha, jepp. Seff. Seriøst, den låta der er kanskje det beste som har skjedd på internett evar. Lite utgåing i kveld for min del, though. Julebord på skulen i går, det får holde for ei stund. Og grats med ny laptop. What kind is it? Asus G1S Kjøpte den av en kompis for 5k Uheldigvis er det 2.2ghz og ikke 2.4ghz verjonen. Men men... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som veit navnet på en funksjon som fader ut og inn skrift? Litt vanskelig å forklare, men den fader mellom forskjellige diver. De bruker det her, i sidepanelet nederst: http://grooveshark.com/features Noen som har et navn og en side til en slik funksjon? Så og si alle javascript-rammeverk har denne funksjonen. Med jQuery: $('#div').fadeOut(1500); Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ah, takk! Så det er jQuery på gang her ja? Jeg har ikke satt meg inn i dette enda, så jeg lurer på om det er noe annet jeg kan bruke? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som har gode løsninger på å få til margin-top på et element som har clear: both? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bunnmarg på det som flyt over? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som har noen skikkelig ålreite designbyrådnettsider og logoer jeg kan hente inspirasjon fra? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Crap å mye "Info" dritt som kommer over sticky(altså kafeen) nå altså.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Snart borte igjen. En forsvinner i morgen, en på torsdag og en på lørdag. Vi får håpe de ikke benyttes for ofte. Geir Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det får vi virkelig ikke håpe nei. I jussforumet må jeg scrolle ned for å kunne se første tråden som ikke er sticky. Hvis jeg bruker diskusjon.no-temaet og ikke har blokkert reklamen på toppen og fjernet de teite lenkene til random tek.no-artikler altså. Men det er sikkert min egen feil, jeg har jo bare en skjerm med usle 1920x1200 px som optimal oppløsning. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har et problem. Jeg skal lage en fin table med innhold som er av farger. Inne i denne table-en igjen skal det være kategorier. Men jeg kan ikke bruke noen farger i disse kategori-headingene da det kan blir misforståelser med tanke på de fargene som skal være i innholdet. Noen som har noen kjappe tips på hvordan jeg kan løse det fint? Har prøvd med no latterlig skygge og gradient for å markere at det er en kategori, men det blir jo veldig stygt synes jeg selv... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kan man skrive dette? .klasse1, .klasse1 a {color:#000;} Eller vil ikke det funke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ser ut til at Webkafeen har blitt en supporttråd for latsabber? Det er bare å teste, EVH. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Voldsomt til hostility da.. Jeg tester med firebug, og alt funker fint, men når jeg legger det ut på serveren så får jeg bare blå standardlinker.. Håpa kanskje noen hadde noe innspill på denne måten å definere klasser på. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 skal ikke ha noe å si om du kjører det localhost eller via en server. Med mindre du har feil filsti til css-dokumentet elns? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har et problem. Jeg skal lage en fin table med innhold som er av farger. Inne i denne table-en igjen skal det være kategorier. Men jeg kan ikke bruke noen farger i disse kategori-headingene da det kan blir misforståelser med tanke på de fargene som skal være i innholdet. Noen som har noen kjappe tips på hvordan jeg kan løse det fint? Har prøvd med no latterlig skygge og gradient for å markere at det er en kategori, men det blir jo veldig stygt synes jeg selv... Prøvd å gjere kategori-linja mørkare (evt. heilt mørk med lys tekst), og fjerne skyggen under den? Utenom den fæle skyggen såg tabellen fin ut den Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Gakkakk: Med mindre du følger et striks fargeskjema, så kunne du prøvd å lysne bakgrunnsfargen på de tabellradene du har gjort mørkere, for å øke kontrasten mot kategorioverskriften. Samtidig/Eventuelt kunne du gjort kategorioverskriften mørkere. Gjør overskriften litt forskjellig fra tabellradene, kanskje du kunne gjort den tykkere eller slanket tabellradene, radene virker unødig tykke dersom du ikke skal ha mer informasjon i de. OT: Er ikke "livestatus" et litt feil ord å bruke? Endret 16. desember 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå