PT Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ser ikke forskjell. -- Jeg skulle bare spille bittelitt Zelda TP før køyetid, men det ble jo plutselig nærmere 5 timer. Lett for. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har fjerna den sorte bakgrunnen på sidene og endret headeren. Det e ikke store forskjellen, men jeg synes det er mer åpent enn tidligere. Hadde fortsatt vært interessant å se hva dere synes om utseendet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bah, tidlig! Møte om 55min hos kunde. Og må teste det jeg skal presentere først Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har gjort noen endringer på Juvenorge nå nylig. Hva synes folket om siden? Headeren ser i hvert fall bedre ut nå, men oppretthold griden din. Den saken om overgangsvindu ser ikke bra ut der den står nå, finn på noe slik at overskriften ikke deler seg, eller ikke ha så lange titler etc. ser ikke bra ut nå iallefall. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Imponerer meg at jeg greidde å finne to bugs på MinSide på min lille tur innom i går kveld. Endret 11. desember 2008 av JonT Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Headeren ser i hvert fall bedre ut nå, men oppretthold griden din. Den saken om overgangsvindu ser ikke bra ut der den står nå, finn på noe slik at overskriften ikke deler seg, eller ikke ha så lange titler etc. ser ikke bra ut nå iallefall. Har nå lagt inn kutting av titler som er lenger enn 40 tegn på de minste nyhetene. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Imponerer meg at jeg greidde å finne to bugs på MinSide på min lille tur innom i går kveld. Screenshot or it did not happen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det funker nok ganske optimalt. Hva er egentlig poenget med premium-versjonen? Ser ingen ads i min gratis-greie.. Og last.fm-integrering hadde vært kos. Bruker Spotify med Last.fm hele tiden selv. På Windows har en "Scrobblify", og på Mac noe andre greier (alt finnes i Spotify-gruppen på Last.fm) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det funker nok ganske optimalt. Hva er egentlig poenget med premium-versjonen? Ser ingen ads i min gratis-greie.. Og last.fm-integrering hadde vært kos. Bruker Spotify med Last.fm hele tiden selv. På Windows har en "Scrobblify", og på Mac noe andre greier (alt finnes i Spotify-gruppen på Last.fm) Jeg vil at den også skal basere radioen sin på last.fm. Last.fm har ganske god oversikt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Imponerer meg at jeg greidde å finne to bugs på MinSide på min lille tur innom i går kveld. Send meg gjerne en PM om hva du opplevde, så kan jeg ta det videre her. WCAG2 som W3C recommondation - http://www.w3.org/TR/WCAG20/ Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen her som har fått trykket opp visittkort, og vil dele erfaringen med firmaet de brukte? (Kanskje ikke helt relatert til web, dog..) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen her som har fått trykket opp visittkort, og vil dele erfaringen med firmaet de brukte? (Kanskje ikke helt relatert til web, dog..) Jeg bare vet at det er jævelig dyrt om du skal ha noe skikkelig. Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Trenger ikke mange, men kvaliteten på de som skal trykkes burde være god, ja. Du har ikke noe estimat med hva "Jævlig dyrt" er, ved trykking av veldig små opplag. Ser for meg at 50-100 kort vil være mer enn nok en god stund Edit: Kan være vanskelig å få trykke så få kort, muligens Endret 12. desember 2008 av shoop! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trenger ikke mange, men kvaliteten på de som skal trykkes burde være god, ja. Du har ikke noe estimat med hva "Jævlig dyrt" er, ved trykking av veldig små opplag. Ser for meg at 50-100 kort vil være mer enn nok en god stund Dersom du skal gå til et vanlig trykkeri så er det intet å spare på antall under 500/1 000 stk. Det er oppsettet/startkost som koster. For denne typen kan man regne startkost på 1 500 kr og oppover. Skal du ha det rimelig og i mindre antall må du satse på digitaltrykk (dvs egentlig utskrift). Kvaliteten er bra nok, om man ikke har særlige krav til utforming. Minste antall er normal 250 stk. Aktuelle kan være. Optimalprint Vistaprint Begge steder får du 250 visittkort fra priser rundt 200 kr eks mva og oppover. Vanlige trykkeri har også muligheten til å kjøre denne type trykk, men de har som oftest såpass lite volum at de priser det langt høyere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg skriver ut mine selv, siden jeg normalt bare trenger dem når jeg er på konferanser og lignende. Du får kjøpt ferdig stanset kartong til å printe på. Om printeren er god nok blir ikke resultatet så ille, om du ikke trenger dem glanset. (Jeg har ikke sett det som ferdig stanset fotopapir noen gang, det hadde da også blitt kostbart.) Problemet er først og fremst at blekk ikke er like bestandig som trykk, og at blekk oftest ikke er vannfast. (Det fant jeg ut når jeg kjørte motorsykkel i regnværet en gang og hadde kortene i lommen på en jakke som viste seg å ikke være vantett i over 60 km/t.) Geir Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det kan godt hende at dette er et banalt spørsmål, men jeg fyrer likevel: Er det noen her som vet av et vim coda-plugin? Er et par stykker her på jobb som har bytta til coda, og det ser unektelig veldig snedig ut å jobbe i det forferdelig mac-vennlige interfacet, med muligheter for bonjour-colab etc, men synes alt går så sinnsykt treigt når jeg ikke kan bruke vim til selve koderedigeringen. Så – anyone? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det kan godt hende at dette er et banalt spørsmål, men jeg fyrer likevel: Er det noen her som vet av et vim coda-plugin? Er et par stykker her på jobb som har bytta til coda, og det ser unektelig veldig snedig ut å jobbe i det forferdelig mac-vennlige interfacet, med muligheter for bonjour-colab etc, men synes alt går så sinnsykt treigt når jeg ikke kan bruke vim til selve koderedigeringen. Så – anyone? Er vel emacs som er the shit? Har Vim Cheat sheet på veggen på jobben da Aldri forstått saken, så trenger det Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hey folkens sjekk ut denne fete lenka a Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 NEVER GONNA GIVE YOU UP Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Til dere som ikke har sett det enda; keyboardr - genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå