Haraldson Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1 Hoved-div, med dimensjonene til «visningsområdet» under bildet, position: relative; overflow: hidden;. 2 Slider-div, som er enten veldig bred, eller bred nok til å holde alle tommelneglbildene, position: absolute; top: 0; left: 0 — endres med JS. 3 Tommelneglbildene (eller lenkene med bildene), float: left;. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tommelneglbildene Av og til høyres det engelske ordet betre ut Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Neida. Tommelneglbilde. Big One Restaurant ække verdt det, forresten. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Tenkte meg egentlig det. Du får prøve den hjemmelagde greien neste gang. cjohansen.no-julekalenderen har endelig fått meg til å skjønne greien med unittesting, det passer jo bra siden jeg ikke koder lenger. Nå skal jeg kose meg skikkelig med ex.phil. på lesesalen. Endret 6. desember 2008 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tenkte meg egentlig det. Du får prøve den hjemmelagde greien neste gang. cjohansen.no-julekalenderen har endelig fått meg til å skjønne greien med unittesting, det passer jo bra siden jeg ikke koder lenger. Nå skal jeg kose meg skikkelig med ex.phil. på lesesalen. Unittesting er fine greier det. http://24ways.org/2008/using-google-app-en...as-your-own-cdn Kjekt for små prosjekter gitt! - http://www.dillerdesign.com/experiment/DD_belatedPNG/ Noen som har testa? :o Endret 9. desember 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som trenger spotify invites? Send meg en PM med din e-post! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Funker det på linux? Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Via wine skal det gå fint, men det er jo langt fra optimalt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Samme sier, jeg! Har fem invites å gi bort! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet om et bra sted jeg kan søke inspirasjon på bookingløsninger? De fleste slike løsninger ligger jo ikke ute på internett for folk flest, men jeg trenger litt inspriasjon på brukergrensesnitt o.l. Backend er urelevant for meg. Med bookingløsning tenker jeg f.eks. booking av bilhengere, booking av frisørtimer osv. Altså at man velger hva man skal booke og når man skal booke det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Her er det vel bare å se på sider til forskjellige flyselskaper etc, samt forms og ecommerce rundt på nettet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Via wine skal det gå fint, men det er jo langt fra optimalt. Ugg, nei da får jeg heller vente. Ellervent, hvor godt duger det på Mac? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sikkert bedre enn på Win Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det funker nok ganske optimalt. Hva er egentlig poenget med premium-versjonen? Ser ingen ads i min gratis-greie.. Og last.fm-integrering hadde vært kos. Endret 10. desember 2008 av PT Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor henter egentlig Spotify musikken sin fra? Klarte ikke å finne norske band som Lukestar blant annet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjører det rimelig glatt i Ubuntu, via Wine. Men nå er ikke jeg noe Linux-nerd, så hvis det finnes ulemper, så vet jeg antageligvis ikke om dem. De har lite/ingenting av Pink Floyd og Beatles òg. Det har nok med plateselskap/rettigheter å gjøre. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det står på siden til at Spotify hverken Metallica, Beatles, Pink Floyd og Led Zeppelin ikke har tillatt å tilby musikken sin via Spotify. Not surprised! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 sparks: Bare du plystrer noen låter fra de nevnte band får du jo TONO på nakken. Så nei, ikke rart, beklageligvis. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har gjort noen endringer på Juvenorge nå nylig. Hva synes folket om siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå