loathsome Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, samme har skjedd med meg nå. Meg og en kompis har fått fri en dag i uken nå, mot at vi underviser klassen to timer i programmering. That's right, for flink for skolen! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, samme har skjedd med meg nå. Meg og en kompis har fått fri en dag i uken nå, mot at vi underviser klassen to timer i programmering. That's right, for flink for skolen! Eller kanskje skolen er le poo. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg ikke var god nok til å kode til å ikke bruke Dreamweaver. Det var visst ikke mulig å være så god til å kode at man klarte seg uten DW. Lulz. "Those who can't do, teach", veldig aktuelt for skolen min. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Send mail til Itavisen og klag Osloskolen lærer bort ulovelig informasjon! (Dersom vi tar høyde for at det blir et skikkelig lovforslag på dette) Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det blir vel Silk-pakka til FamFamFam, da. Takker Haraldson, de var fine, men muligens litt små til mitt forbruk. Endret 26. november 2008 av shoop! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det blir vel Silk-pakka til FamFamFam, da. Takker Haraldson, de var fine, men muligens litt små til mitt forbruk. Og han vil ikke lage store versjoner av de selv for penger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan forbruker man ikoner? Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Man tar en tenke/skrivefeil, og voilà: bruk blir til forbruk Men finnes det ingen nettside som tar for seg forskjellige sett med ikoner? edit: Fant denne: http://dryicons.com/free-icons/ Endret 26. november 2008 av shoop! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man tar en tenke/skrivefeil, og voilà: bruk blir til forbruk Men finnes det ingen nettside som tar for seg forskjellige sett med ikoner? edit: Fant denne: http://dryicons.com/free-icons/ Takk for linken! http://yellowicon.com/downloads/ sitt "Crystal" sett er også ganske bra. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Haha, samme har skjedd med meg nå. Meg og en kompis har fått fri en dag i uken nå, mot at vi underviser klassen to timer i programmering. That's right, for flink for skolen! Eller kanskje skolen er le poo. Langt i fra, nivået er såpass høyt at 95% av de uten interesse for programmering ligger langt bak. For tiden er vi godt i gang med både multidimensjonale og associative samt. arrays håndtering av disse og hva en datatype, returnverdi og objekter er for noe skal være allmennkunnskap nå - noe som er ganske tungt for totale nybegynnere. -- http://www.iconbuffet.com for the win! Endret 26. november 2008 av loathsome Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da har jeg, for de som ikke har fått det med seg, byttet MSN adresse. Den finnes i profilen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Export/Import av contacts? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det er ganske mye kjekkere enn å la alle andre gjøre jobben. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Husker vi hadde VisualBasic på skolen og jeg ikke trengte å være der fordi læreren forsto at jeg kunne mer enn han noen gang kom til å gidde å lære seg. Når jeg var der ga han meg sånne oppgaver som Traveling Salesman etc.. Kunne du ikke bare løst P=NP når du først var i gang? Mange mennesker som skulle likt å se en løsning der... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det er ganske mye kjekkere enn å la alle andre gjøre jobben. Ikke når 91% av den gamle kontaktlisten er fylt av folk jeg ikke kjenner spesielt godt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, det er ganske mye kjekkere enn å la alle andre gjøre jobben. Ikke når 91% av den gamle kontaktlisten er fylt av folk jeg ikke kjenner spesielt godt. Så forteller du hele interwebbet hvor din nye epostadresse er? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Når vi snakker om frames, som vi ikke bruker: Er det noen annen enkel måte å gi et element en scrollbar? Jeg kunne ønske meg et scrollbart tekstfelt i et design. (Potensielt lange tekster, og jeg ønsker ikke at menyer og annet skal scrolle ut av syne på denne.) Geir Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 overflow: scroll/auto; er nok det du ser etter, Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk. Skal prøve det senere. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå