Steinmann Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fantastisk Lagt til i Google Reader. Bør jo faktisk skape litt mer trafikk på forumet. Spessielt i slike tråder. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det var fint, men skulle ønske at jeg fikk frem forfatteren, ikke bare "Innlegg #12471913, Webkafeen"... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det skulle jeg òg. Jeg oppfordrer deg til å ta det opp i tråden jeg lenket til, siden Ueland ikke frekventerer Webkaféen eller abbonnerer på en feed herfra. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Får ikke opp smileys heller. Skulle likt å tatt det opp i tråden, men da ender den opp i Mine innlegg, og det vil jeg ikke ha noe av, fordi jeg er en nisse! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bra holdning det, Tor. Håper ingen gidder å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal "Mine innlegg" feeden bare vise mine innlegg fra trådene, og ikke andre sine innlegg? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Se svaret til jorgis i tråden jeg lenket til, og se om det er problemet du tydeligvis opplever. Og for dem som er like sære som Tor, og for så vidt Tor selv, finnes alltids et administrasjonspanel hvor en kan hindre tråder fra å dukke opp i Mine innlegg. Endret 24. november 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Spurte om skribent i t råden jeg da, siden ingen andre klarte det. Bah, ser ut til at maskinen min har paia uten stor grunn. Igår fungerte ikke alltid mus og tastatur, så måtte restarte. Nå får jeg ikke start på den Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ugh, I'ts Learning er horribelt. Kan ikke noen dykte utviklere gå sammen og lage noe som faktisk er brukervennlig og fungerer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ugh, I'ts Learning er horribelt. Kan ikke noen dykte utviklere gå sammen og lage noe som faktisk er brukervennlig og fungerer. Var vel noen som gjorde det også var det ikke? Michael Berg elns? - http://www.leemunroe.com/10-web-app-tips-from-fowa-london/ Hadde faktisk ikke tenkt på den siste fra Startrek, datamaskinen ville nok vist disse datoene bedre enn Capt'n Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://tokyopoliceclub.com/ – DEILIG Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Både siden og musikken må jeg si. Oppdaget de for et år siden ellernoe slikt, flott musikk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bah, den rss greia er jo alt for treg til å oppdatere seg! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har ingen problemer med den her... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vel, jeg så innlegget her før jeg fikk det i feed'n min.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ehh... Da får du slutte å både bruke feeden og refreshe forumsiden som en gærning, da. API-et tillater uansett oppdateringer maksimalt én gang i minuttet i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg synes å huske et emne med gratis host's, noen som vet hvor det ligger. Jeg finner ikke. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg syntes å huske at dette her var opplysningstjenesten for Web-design, HTML og CSS, men jeg er litt usikker.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg synes å huske et emne med gratis host's, noen som vet hvor det ligger. Jeg finner ikke. Synes å huske at det er greit å leite i riktig forum. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Pulte uten utbytte. Bra overskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå