Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snapp*

Ser ganske spesifikt ut for meg. Han spør ikke etter en tilfeldig søkemotor eller et annet forum hvor han kan stille det samme spørsmålet, han spør etter spesifikke, gode artikler innenfor veldefinerte emner.

Og ja, det er noen personer her med lassevis av gode bokmerker som kanskje kan hjelpe også når det gjelder disse temaene. Samtidig får vi andre som følger diskusjonen i tråden et par gode lenker vi kan lese om vi vil, selv om det var Marvil som spurte i utgangspunktet. Men jeg ser jo den, det er jo bedre at alle googler for seg selv — akkurat som om dette er noe nettsamfunn, lixxom!

Sebastian: Gå og dusj. Det stinker ta'ræi.

Lenke til kommentar
prøv google eller stackoverflow
Takk.

Jaja, men dette er jo ting som vi 'alle' vet hvor vi finner informasjon rundt. Vanligvis pleier folk spørre om enkeltsaker som er litt mer spesifike. Kanskje jeg er lei av at Marvil spør om slike generelle ting.
Som Hein nevnte over, er det flere her som har imponerende store bokmerkesamlinger med mye interessant, og det er disse jeg var på jakt etter. Så klart finnes det mye jeg kan Google meg frem til, men jeg ser for meg at en løsning basert på begge måter gir et bedre resultat.

Om du er lei av at jeg spør (så ofte som det skjer), så får du heller sette meg på ignorelista di.

Noen som er lei Tor?
Fixed.

Men tilbake til noe saklig, er det noen som har noen artikler ?

Lenke til kommentar
Men tilbake til noe saklig, er det noen som har noen artikler ?

Mente jeg hadde noe på utf-8 kontra iso-8859, - fra de tider jeg gikk helt over til å bruke utf-8. Men den eneste jeg hadde i bokmerkelista, var Reasons for using UTF-8. Tror jeg egentlig ble overbevist når jeg var med å lage et nettsted med tysk, fransk, engelsk og urdu som språk. ISO-8859-1 fungerer skikkelig dårlig da.

Du har sikker fått med deg at W3Schools alt har lagt ut taglista for HTML-5.

Ja, jeg fant en artikkel som var litt interessant for en som har vært på nettet siden overgangen mellom HTML2 og 3, The Next-Gen Web

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...