Haraldson Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er lei av at du kommer med dette hver gang Marvil spør om noe i kaféen her, Tor. Det er mange som spør om eller diskuterer saker og ting de kommer over i jobben sin her. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jaja, men dette er jo ting som vi 'alle' vet hvor vi finner informasjon rundt. Vanligvis pleier folk spørre om enkeltsaker som er litt mer spesifike. Kanskje jeg er lei av at Marvil spør om slike generelle ting. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Noen som er lei at Tor alltid skal være kritisk og sær? - Hmm, tastene på tastaturet var virkelig glatte nå. Kanskje jeg er svett etter trening.. Endret 19. november 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) *rekke opp handa* Drama i kaféen jo! Sebba: på tide å dusje kanskje, om du fortsatt er svett på fingertuppane? Endret 19. november 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Endret 19. november 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bra du legger inn ørsmå, uleselige bilder iallefall! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som er lei at Tor alltid skal være kritisk og sær? Post i vei med basic saker da, jeg syns bare det er litt unødvendig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 *snapp* Ser ganske spesifikt ut for meg. Han spør ikke etter en tilfeldig søkemotor eller et annet forum hvor han kan stille det samme spørsmålet, han spør etter spesifikke, gode artikler innenfor veldefinerte emner. Og ja, det er noen personer her med lassevis av gode bokmerker som kanskje kan hjelpe også når det gjelder disse temaene. Samtidig får vi andre som følger diskusjonen i tråden et par gode lenker vi kan lese om vi vil, selv om det var Marvil som spurte i utgangspunktet. Men jeg ser jo den, det er jo bedre at alle googler for seg selv — akkurat som om dette er noe nettsamfunn, lixxom! Sebastian: Gå og dusj. Det stinker ta'ræi. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bra du legger inn ørsmå, uleselige bilder iallefall! Gah. Dumme Bildr har en auto-resize på hotlinks Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sebastian: Gå og dusj. Det stinker ta'ræi. Gjorde det. Nå har jeg dusja, spist, og sett Fringe. På tide å gå tilbake på jobb Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 prøv google eller stackoverflowTakk. Jaja, men dette er jo ting som vi 'alle' vet hvor vi finner informasjon rundt. Vanligvis pleier folk spørre om enkeltsaker som er litt mer spesifike. Kanskje jeg er lei av at Marvil spør om slike generelle ting.Som Hein nevnte over, er det flere her som har imponerende store bokmerkesamlinger med mye interessant, og det er disse jeg var på jakt etter. Så klart finnes det mye jeg kan Google meg frem til, men jeg ser for meg at en løsning basert på begge måter gir et bedre resultat. Om du er lei av at jeg spør (så ofte som det skjer), så får du heller sette meg på ignorelista di. Noen som er lei Tor?Fixed. Men tilbake til noe saklig, er det noen som har noen artikler ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er nesten lei meg sjøl jeg, om det går an. Lite energi om dagen - lurer på om det er vinterdagene eller døgnrytmen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror førstnevnte fører til dårlig sistnevnte for min del. Er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Lisa Simpson - crossword fan and ... Django developer? The Django Pony Endret 19. november 2008 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Forskjell på en ponny og en enhjørning da, vettø! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og jeg mener bestemt å ha sett Lisa med en sånn enhjørning lenge lenge før django eksisterte. Wishful thinking? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og jeg mener bestemt å ha sett Lisa med en sånn enhjørning lenge lenge før django eksisterte. Wishful thinking? Neida, denne er brand new. er ny skribent hos The Simpsons. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Men tilbake til noe saklig, er det noen som har noen artikler ? Mente jeg hadde noe på utf-8 kontra iso-8859, - fra de tider jeg gikk helt over til å bruke utf-8. Men den eneste jeg hadde i bokmerkelista, var Reasons for using UTF-8. Tror jeg egentlig ble overbevist når jeg var med å lage et nettsted med tysk, fransk, engelsk og urdu som språk. ISO-8859-1 fungerer skikkelig dårlig da. Du har sikker fått med deg at W3Schools alt har lagt ut taglista for HTML-5. Ja, jeg fant en artikkel som var litt interessant for en som har vært på nettet siden overgangen mellom HTML2 og 3, The Next-Gen Web Endret 19. november 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lite energi om dagen - lurer på om det er vinterdagene eller døgnrytmen. Vurdert å trene, og kanskje få deg litt sol? Har gjort underverker for mitt energinivå om dagen i hvertfall Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og jeg mener bestemt å ha sett Lisa med en sånn enhjørning lenge lenge før django eksisterte. Wishful thinking? Neida, denne er brand new. er ny skribent hos The Simpsons. Hvem er han? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå