Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hva Lånekassen sier til å tjene penger ved siden av studielån for et helt kalenderår? Har lest noe om ca 120 000 for ett år, men er usikker på om dette er inkludert støtten du allerede får (ca 85 000 i året)?

http://lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=5562

Altså kan du tjene 122 247,- i 2008 utan at det påverkar lånet/stipendet ditt. :)

Lenke til kommentar
Nye Lawrence.com er fantastisk deilig.

Vet ikke helt.. Mye ræva kerning i headeren der, og jeg syntes layouten svever litt for mye, spesielt blandt content..

Greitt nok, men du finn vanligvis småpirk overalt. :p

Ser du det derimot i forhold til andre "lokale sider" er den eineståande.

Synes ikke siden var noe pen i det hele tatt. Virker som en stor, uplanlagt og ugjennomtenkt mølje.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått et par Spotify-invitasjoner om noen er interessert :) Send meg en pm i så fall. Vær rask, de forsvinner som varmt hvetebrød!

Jeg lovte vel å oppdatere litt, det er onsdag igjen og har lastet opp det læreren mener vi skal gå uti fra. Det er han som har laget dette.

Lulzite

Når jeg gikk media på Akademiet var nivået noe HELT annet en det der. Vi ble nøye opplært (jeg var en av de som underviste etterhvert :p) i korrekt html og css, og wysiwyg-editorer var det siste vi hørte noe om - tror ikke en gang det ble nevnt. Veldig varierende nivå på Akademiet-skolene, merker jeg.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...