Magnus Holm Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Leah Culver er et bra eksemplar av djangokvinne Nja. Hun er ikke spesielt god i matte... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har peiling på hva Lånekassen sier til å tjene penger ved siden av studielån for et helt kalenderår? Har lest noe om ca 120 000 for ett år, men er usikker på om dette er inkludert støtten du allerede får (ca 85 000 i året)? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har peiling på hva Lånekassen sier til å tjene penger ved siden av studielån for et helt kalenderår? Har lest noe om ca 120 000 for ett år, men er usikker på om dette er inkludert støtten du allerede får (ca 85 000 i året)? http://lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=5562 Altså kan du tjene 122 247,- i 2008 utan at det påverkar lånet/stipendet ditt. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Nye Lawrence.com er fantastisk deilig.Enig. Du liker den vel for de gode annonsene? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Haha, nydelig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Toppen, selv med den dårlige kerningen som Ole Martin påpekte, er den beste delen av siden - nedover så rakner det, så er ikke helt enig, Lied. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Toppen, selv med den dårlige kerningen som Ole Martin påpekte, er den beste delen av siden - nedover så rakner det, så er ikke helt enig, Lied. Sjølv om du ikkje er enig klarer du ikkje å finne ei hyperlokal side som ser bedre ut enn denne. Endret 18. november 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Innholdet er sikkert gr8ers, men var designet vi pirket på ;-) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Innholdet er sikkert gr8ers, men var designet vi pirket på ;-) Ja, innholdet er heilt sikkert gr8ers, men det var ikkje det eg kommenterte. Eg meiner at designet på denne sida er bedre enn på andre sider av samme type, altså underholdningssider for ein by. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Joa, men hvem byr seg om det? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Joa, men hvem byr seg om det? Som det ordensmennesket du er, Tor, så treng eg jo ikkje å fortelle deg kor viktig kategorisering er! :---) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Nye Lawrence.com er fantastisk deilig. Vet ikke helt.. Mye ræva kerning i headeren der, og jeg syntes layouten svever litt for mye, spesielt blandt content.. Greitt nok, men du finn vanligvis småpirk overalt. Ser du det derimot i forhold til andre "lokale sider" er den eineståande. Synes ikke siden var noe pen i det hele tatt. Virker som en stor, uplanlagt og ugjennomtenkt mølje. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg lovte vel å oppdatere litt, det er onsdag igjen og har lastet opp det læreren mener vi skal gå uti fra. Det er han som har laget dette. Lulzite Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Stilig innramming av bilder på den siden der, OlafGangstar. Endret 19. november 2008 av sparks Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg lovte vel å oppdatere litt, det er onsdag igjen og har lastet opp det læreren mener vi skal gå uti fra. Det er han som har laget dette. Lulzite Likte den <!-- End top menu --> rett før </body> Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Da har jeg fått et par Spotify-invitasjoner om noen er interessert Send meg en pm i så fall. Vær rask, de forsvinner som varmt hvetebrød! Jeg lovte vel å oppdatere litt, det er onsdag igjen og har lastet opp det læreren mener vi skal gå uti fra. Det er han som har laget dette. Lulzite Når jeg gikk media på Akademiet var nivået noe HELT annet en det der. Vi ble nøye opplært (jeg var en av de som underviste etterhvert ) i korrekt html og css, og wysiwyg-editorer var det siste vi hørte noe om - tror ikke en gang det ble nevnt. Veldig varierende nivå på Akademiet-skolene, merker jeg. Endret 19. november 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Er det noen som sitter på noen gode artikler på områdene UTF8 vs ISO-8859, HTML vs xHTML og HTML5 ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 prøv google eller stackoverflow Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Visste du ikke at vi er her for å hjelpe Marvil å gjøre jobben sin, Quallers? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Wopai - sant nok. Men da trenger jeg noen til å gjøre jobben min (som er å drikke kaffe, henge på kaféen m.m.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå