Steinmann Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 *snip* Right on the dime! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 JS-909 – Cameron Adams er rå, altså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Veldig imponerende. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Indeed! Har laget en veldig stilig beat nå, skulle ønske man kunne lagre dette. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Er vel bare å ta det opp, det? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Prøver å få til en coda slider, som jeg har i en div som er skjult med css Bruker denne funksjonen får å vise denne skjulte diven (#slider_wrapper): $(".open-div").click(function(){ $("div#slider_wrapper").slideToggle("fast"); $(this).toggleClass("active"); return false; }); Men når jeg da har display:none; på #slider_wrapper i css filen, så fungerer ikke coda-slideren. Om jeg ikke har display:none; i cssen så fungerer den helt fint. Har også prøv å sette display:none; med javascript istedet, men får samme resultat. Noen som har en ide hva jeg kan prøve for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Du kan ikke skjule den med display: none; — da får du ingen dimensjoner å forholde deg til i JS-et. Hvorfor har du skjulte diver, forresten? Dette pleier — så vidt meg bekjent — å løses med en wrapper (visningsområde) med overflow: hidden;, hvor alle slidene ligger og flyter til venstre inni nok en wrapper (diven som glir fram og tilbake). Det er da posisjonen til denne siste wrapperen som avgjør hva som vises inni visningsområdet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hos meg bugger Coda-Slider 1.1.1, på panel 4 så ser jeg videoen på panel 5 i Opera 9.51 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Men hvorfor bruker du utdatert programvare? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Du kan ikke skjule den med display: none; — da får du ingen dimensjoner å forholde deg til i JS-et. Hvorfor har du skjulte diver, forresten? Dette pleier — så vidt meg bekjent — å løses med en wrapper (visningsområde) med overflow: hidden;, hvor alle slidene ligger og flyter til venstre inni nok en wrapper (diven som glir fram og tilbake). Det er da posisjonen til denne siste wrapperen som avgjør hva som vises inni visningsområdet. Jeg vil bare skjule "hoved wrapperen" som inneholder slideren(med alle panelene) og navigasjonen. Jeg har en link som kan vise/åpne denne diven når man klikker på den. Som sagt så fungerer alt helt fint om jeg ikke har display:none; på denne hoved wrapperen. Edit: Man ville sikkert fått samme problem om man hadde flere slidere som man delte opp i forskjellige accordions (altså en slider pr. accordion). Endret 16. november 2008 av Garreth Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Ja vel — så legg slideren inn i enda en wrapper? Ingen grunn til divnoia heller. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Indeed! Har laget en veldig stilig beat nå, skulle ønske man kunne lagre dette. FL Studio Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Men hvorfor bruker du utdatert programvare? Det er viktig at jeg også følger mine kunders tempo. Jeg har jo selvsagt Opera 10 Beta installert på min hovedmaskin, som har 24gb ram. En skikkelig ram maskin. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 24 gb -> 3GB, altså? Men nei, med fritt tilgjengelig programvare har jeg aldri syns at det argumentet holder vann. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Hvis noen var intressert i Coda slider problemet mitt, så fant jeg ut at hvis man bruker off-left css teknikken istedet for display:none; så fungerer det. .off_left{ position: absolute; left: -999px; } Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 http://bildr.no/view/288651 http://bildr.no/view/288652 Google Sketchup er gøy! - Lurer på å ha den litt dypere for det eksklusive preget... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Ekke mulig å ha en feed fra nye poster i kaféen 'a? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg lagde en tråd med forespørsel om det i går, Tor. Faen til mas, 'a. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Sett litt pri. på den saken da, jeg trenger det ASAP for å være mer effektiv i kvardagen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 http://bildr.no/view/288651http://bildr.no/view/288652 Google Sketchup er gøy! - Lurer på å ha den litt dypere for det eksklusive preget... Hihi, nice. Skal du mekke sjøl, evt. spesialbestille elns? Looking good though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå