PoleCat Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Har lært meg å gjøre diverse ting vha vector i ps (takket være læremester HalTan). Fikk i "oppdrag" å designe en logo "på ny" for en fotballklubb, med utgangspunkt i et knøttlite gif. Vet A-en ikke er helt lik, men HalTan mente det bare var en forbedring... Ble det likt nok? Endret 30. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ble det likt nok? Godkjent Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vet, men det er ikke det IPB mener/gjør... Eller i en anna tekst-container, f eks <li>, <td>... det var dei eg kom på no Hvis du ser på koden til forumet her, ser du at teksten plasseres rett inni en <div>, og det er ikke snilt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ble det likt nok? Ikke noe å skjemmes over.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi skulle laga en slik Kjøp&Salg av Design side.. Slik at om vi kjeda oss og laga et design vi lurte på om noen ville kjøpe så kunne de det. Kunne hatt en gratis seksjon også.. Så kunne alle som her på forumet lurer på om noen gidder å lage et design bare titte der og etterlate sin interesse i en kategori for slikt.. Har det noe potensiale/for seg å lage en slik norsk side..? Det finnes vel en del utenlandske.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ser for meg mange folk som ripper andre, og så selger det *ser på Polert* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ser for meg mange folk som ripper andre, og så selger det *ser på Polert* ...men det kan motvirkes med krav om at de som vil ha gratis design må registrere seg. Dessuten skal det aldri legges ut fullsize fisker, klare til ripping. *sliten av å skrive på prosjektarbeid mens jeg kopierer inn 100 000 linjer manuelt inn i mySQl for å oppgradere et forum* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ...men jeg støtter forslaget ditt, marvil. Det kan oppstå problemer med rippere o.l., men en streng abuse-mail stopper dem ganske raskt... Hvem skal lage selve siden, da? Siden den handler om design, må vel den være rimelig bra designet i seg selv... 2,7k poster! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) registrering er et must... men selv liker jeg egentlig ikke helt idèen.. mange faktorer... men om noen vil overbevise meg, så kan man ta den diskusjonen på msn eller i pm.. kopiere slikt manuelt? warum? edit> leste nok innlegget til marvil litt for fort, så bare å overse min uenighet med forslaget.. kan tenke meg en drøss av måter å få det til å bli bedre og mindre lett å rippe... Endret 31. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kunne jo hørt om vi fikk en seksjon på GFX.no da.. Men uansett det med ripping; Det vil forkomme uansett. Vi kan ha log-in, men mister kanskje de som bare er inne for å se litt.. Kan jo ha vannmerker på bildene og registere design med dato og bilde slik at om noen skulle rippe så har vi dokumentert at det er rippa.. Om vi ikke får på GFX.no så finnes det jo nok av flinke folk her da.. (Om de er intresserte da..) Syns også det er litt dumt at tjcombo har pause fra webdesigningen sin.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Der var enzo smålig overtalt.. Han hadde rabla litt og snakka om den gratisbiten. Mulig den blir litt rar, men den bør kanskje være med. Få vekk mye av de der "jeg trenger nytt design" innleggene her på forumet.. Cluet er at vi der kan bli kvitt oss med design, og folk kan gå inn og se seg etter et oppdrag de kan utføre.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser for meg mange folk som ripper andre, og så selger det *ser på Polert* "ser på polert?" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uhm... Noen som har en forklaring på hvorfor ikke float: left; og float: right; ikke funker på tabellene mine?? Det irriterer meg grundig! Sier ifra hvis jeg få fiksa det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Glem det... fikser i div i stedet... da funka det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Glem det... fikser i div i stedet... da funka det Way to go! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Glem det... fikser i div i stedet... da funka det Way to go! Begynte med div's, men da funka det heller ikke ordentlig.. men så fant jeg ut at jeg hadde gjort en liten feil, og glemt å sette float: right; på det ene elementet. feil kan gjøres av den "beste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå