Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syntes folket om veldig innholdsrike footers? Da tenker jeg på footere som er fylt av lister av forskjellig slag, for eksempel "Mest populære poster", "Mest kommentert" og lignende?

 

Er det bedre med en footer som er enkel og informativ, med kanskje de viktigste linkene som kontakt, om oss og evt et sitemap, eller skal det være et sted en leser raskt kan finne de beste innleggene?

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Jeg skrev 201 tegn, du skrev 44. Likevel tviholder du på at millisekundene hadde betydd noe som helst? Nei nei nei.

 

Sa ikkje at det var millisekund som skilte oss - faktisk mulig at opp til 59 sekund var mellom oss. Poenget var berre å få vite kor lang tid det faktisk var mellom. :p

 

Hva slags informasjon er mest relevant syntes dere da? Jeg tenker at en søkeboks, en super-navigasjon (med det mener jeg til de viktigste sidene) og kanskje en liste over de mest populære, eventuelt mest diskuterte. Hva mener dere?

 

Enig med deg egentlig. X antall siste poster, mest diskuterte, best rated, whatever have you.

Lenke til kommentar
Hah. Hvor generisk kan man egentlig gjøre en patentsøknad, og likevel få den godkjent i USA?

 

Veldig. :) IBM har tatt patent på å finne områder der lite allerede er patentert, f.eks. og Microsoft har i de siste årene klart å skaffe seg patent på bl.a. PgUp/PgDn-knappene, dobbeltklikking, RSS, og verb-konjunksjon. :D Patentkontoret i USA får betalt per patent de godkjenner, ikke per patentsøknad de får inn, så alt blir godkjent, men vil dette sammen idet det blir bestridet i retten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...