enden Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Si det til de på jobben min du... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Si det til de på jobben min du... Får jeg noen kontaktform eller må jeg hacke meg til den infoen også, slik som jeg måtte med arve sin..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 hack ivei - gleder meg til å se deg komme gjennom min lille DMZ Husk at du bråker med en sertifisert tekniker her - har endel vekttall i datasikkerhet og nettverk vettu men nå beveger vi oss litt ut på viddene her. Post resultatet når du finner det, ellers holder vi begge kjeft (har lånt asbest-hanskene til yummy pga en annen tråd, og vil ikke ta i hverken deg eller meg med de ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Derfor har vi nye demoted.org som skal ha site of the month! Henger meg på den -en! Har forresten planlagt å lage en artikkelseksjon og fjerne shoutboxen på "nye" absentvoid.com Skrive om hva? Edit; P-W-N-D!!!!!!!! PoleCat will never (be) defeated? den er ikke fin.... Tydeligvis veldig forskjellig smak fra min. Jeg digger menyen til PiRaNhA! Første preview klar, folkens. Ble faktisk ikke så ille som det skulle være. Gjør dere klar. http://home.no.net/clickart/hw.no/crazy.jpg Noen som har noe konstruktivt å bidra med? Men.... men.... Hvor ble det av den med de store....ja...? Eller har jeg helt misforstått? Dette er kanskje noe helt annet? Denne digga jeg ikke, sorry å si det, men den "greia" i headeren var rett og slett, helt og holdent, rett fra levra s-t-y-g-g. Phukk. Bare jeg som ikke har sånn fancy 1337-nick.. As in...? /me er kjendis! Vært på Sone2 og greier du! EDIT: *teste* cl ser du c og l, eller d? Definitivt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) samlepost! edit; presterte faktisk en skrivefeil på den lille snutten der - 'er meg selv Endret 30. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Denne digga jeg ikke, sorry å si det, men den "greia" i headeren var rett og slett, helt og holdent, rett fra levra s-t-y-g-g. En som har skjønt hva den fisken dreide seg om! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 QUOTE (Marvil) Edit; P-W-N-D!!!!!!!! PoleCat will never (be) defeated? You wish.. QUOTE (Marvil) Phukk. Bare jeg som ikke har sånn fancy 1337-nick.. As in...? Høhæ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 As in...? Høhæ? Hvem/hva har "1337"-nick? Noen andre som opplever problemer med SaveFileAs.js og SaveFile.js i Dreamweaver? Har to css-filer som absolutt ikke vil godtas. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 As in...? Høhæ? Hvem/hva har "1337"-nick? Sånn der demoted/absentvoid/predicted/disabused/clickART/osv.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Arve: Sone2? Han sendte inn en SMS inn til de derre chattegreiene til Sone2. "arve fra førde er herlig" ellerno.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 den er ikke fin.... Tydeligvis veldig forskjellig smak fra min. Jeg digger menyen til PiRaNhA! Synes bare at den gjør litt for mye ut av seg... kunne godt ha vært en tanke mer anonym (en STOR tanke...) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Arve: Sone2? Han sendte inn en SMS inn til de derre chattegreiene til Sone2. "arve fra førde er herlig" ellerno.. Hohoho. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Arve: Sone2? Han sendte inn en SMS inn til de derre chattegreiene til Sone2. "arve fra førde er herlig" ellerno.. /me fikk vite det av PC ffs! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Arve: Sone2? Han sendte inn en SMS inn til de derre chattegreiene til Sone2. "arve fra førde er herlig" ellerno.. /me fikk vite det av PC ffs! Hahaha, sier de alle Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 /me har lite å gjøre på så jeg satt meg ned å leste litt fra begynnelsen av PixelStreet-tråden.. Blir som begynnelsen på et lite eventyr.. Og så la jeg opp igjen den originale Pixelgreia etter at FBI hadde fjerna den og alt annet.. Link. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ehm, er ikke normal standard da? Sikker på at du ikke har lekt med det interne stilraket i din egen firefox? *Råkke med firefox* "som moderator på forum.sourcecode.no er mitt naturlige førstevalg firefox" Nope. Av en eller annen merkelig grunn er det bare tekst som er inni <div> som ikke er "pakket inn" i en <p> som ble påvirket. EDIT: *teste* cl ser du c og l, eller d? Tekst skal _alltid_stå_i_en_<p>_! Vet, men det er ikke det IPB mener/gjør... @Endens klage-over-moddisjobb-post: Du skulle prøvd å være administrator for et middels stort forum. Er selv admin for et forum med ca. 2-3k poster i løpet av en måned, og massevis av moderatorer, men bare en som gidder å gjøre jobben sin (meg). Skjønner at det er mange her som vil bli moddiser, men de vet egentlig ikke hva de i så fall begir seg inn på. ...men samtidig er det litt herlig med den nå (nesten) uinnskrenkede makten? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Gud is [email protected] * Jag är Gud <[email protected]>Gud on #php.se Gud using *.undernet.org The Undernet Underworld Gud End of /WHOIS list. Gud støtter opensource! (og er svensk ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vet, men det er ikke det IPB mener/gjør... Eller i en anna tekst-container, f eks <li>, <td>... det var dei eg kom på no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå