Magnus Holm Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang. ping: http://www.xmlrpc.com/weblogsCom Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er alltid comeback når du snakker: du driter deg ut, stikker og kommer tilbake - derfor comeback. Endret 29. oktober 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Veldig, <emdeluxe>veldig</emdeluxe> dårlig av deg, Arve – men hadde ikke forventet annet TBH. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tips til noen flotte fonter som kan brukes i en logo? (Neo sans har jeg.. ) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tor har en fin liste han er over gjennomsnittet stolt over. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvor finner jeg så denne listen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tips til noen flotte fonter som kan brukes i en logo? (Neo sans har jeg.. ) Comic Sans. - Sitter å implementerer en ganske så generisk validator med js. Og da kommer som vanlig caset der noe kun er required dersom en checkbox eller radiobutton er haket av. Min umiddelbare løsning var å bruke class="dependent" og rel="ID-TIL-CHECKBOX". Dette fungerer jo magisk bra, men validerer jo ikke fordi rel ikke er gyldig på annet enn linker. Noen forslag til bedre attributter å bruke? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har fått den Comic Sans spøken før. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Den listen over skrittyper delte jeg til Ole Martin en gang, og da forstod jeg kraften listen hadde – så jeg har ikke turt å dele den igjen, til neon (hehe). Slapp av allesammen, jeg løste problemet til Sebastian med alt-attributtet. Endret 30. oktober 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.bestactever.com/2008/10/30/mtv-...inary-rickroll/ Tor løsta nada.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Den listen over skrittyper delte jeg til Ole Martin en gang, og da forstod jeg kraften listen hadde – så jeg har ikke turt å dele den igjen, til neon (hehe). Du må ikke si sånt. Nå ble jeg nygjerrig. Du kan ikke gjøre et unntak fra regelen da? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Den listen over skrittyper delte jeg til Ole Martin en gang, og da forstod jeg kraften listen hadde – så jeg har ikke turt å dele den igjen, til neon (hehe). Du må ikke si sånt. Nå ble jeg nygjerrig. Du kan ikke gjøre et unntak fra regelen da? Jeg fikk se den, ganske bra greier altså. Gjorde jobben min veldig mye lettere! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi bruker den lista hele tida her i Keyteq, sparer inn mange timer. Litt merkelig at NSN har fått kloa i lista, men men. Det er ikke mange med dette fortrinnet likevel. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Dere er jo bare full av skitt. PS: Det er egentlig min liste. Endret 30. oktober 2008 av sparks Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Slapp av, listen sparks så var ikke den komplette listen. Men jeg kan si så mye at Comic Sans ikke er på Listen. Endret 30. oktober 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det er mangt rart på norske nettsteder, men da jeg klarte å bla fram denne strukturen i Firebug, da ble jeg nesten skremt. Klikk på for virkelig å nyte!!!! Legg særlig merke til hvilken tag som brukes rundt teksten. Endret 30. oktober 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg blir selv litt skremt når jeg ser HTML-strukturen hovedsakelig jeg har skrevet, på Chess.no. Jeg konkluderer med at når et nettsted 'lever' og alltid skal vise fram nye ting, og nye designs og maler kontinuerlig tilføres, ja da blir det en del skjønnhetsfeil og etterlatenskaper i koden... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er mangt rart på norske nettsteder, men da jeg klarte å bla fram denne strukturen i Firebug, da ble jeg nesten skremt. Klikk på for virkelig å nyte!!!! Legg særlig merke til hvilken tag som brukes rundt teksten. Oj, den der var ille! <font> tagg inne i <p> taggen ja, da er vi igang. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det er mangt rart på norske nettsteder, men da jeg klarte å bla fram denne strukturen i Firebug, da ble jeg nesten skremt. Klikk på for virkelig å nyte!!!! Legg særlig merke til hvilken tag som brukes rundt teksten. Oj, den der var ille! <font> tagg inne i <p> taggen ja, da er vi igang. Ja, det var nok problemet... Merker noen ganger når man skal gjøre noe dynamisk får man mye ekstra klasser og elementer. Veit aldri hvilke variasjoner man trenger. Klasser på samtlige li's i en meny har jeg fortsatt ikke prøvd meg på da. Sån: <li class="menu-item"> - http://www.duncan-wilson.com/duncan_wilson..._pixelnotes.htm Digg, vil ha pixel tapet! Endret 30. oktober 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg blir selv litt skremt når jeg ser HTML-strukturen hovedsakelig jeg har skrevet, på Chess.no. Jeg konkluderer med at når et nettsted 'lever' og alltid skal vise fram nye ting, og nye designs og maler kontinuerlig tilføres, ja da blir det en del skjønnhetsfeil og etterlatenskaper i koden... Kodingen av siden var hovedårsaken til at jeg ikke valgte Chess når jeg nylig byttet mobiloperatør, totally. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå