Bolson Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 @Gakkakk: Jo, det er korrekt vurdert. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Uff, sitter her å prøver å lage en logo til et nytt foretak her. Drev i fjord med ungdomsbedrift, og nå skal jeg og en kompis "videreføre" denne. Det er tatt med det gamle navnet, bare satt på en liten vri. Tendo Customs DA heter vi nå. Grunnen til at det er så jøtt vanskelig å lage en logo, er at jeg ikke finner på en døyt som assosierer med navnet. Navnet må også ha den gamle fonten vi brukte, for at folk skal kjenne oss igjen. (danube) Gammel logo: Er det noen med litt inspirasjon og logo-kreativitet her som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, endre typografien. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det skal jeg jo selvsagt, da "komfort i farten" og "ub" blir borte. Det er kun Tendo som blir igjen av den gamle... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Bruk Comic Sans. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Comic Sans ville trolig sett bedre ut. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det var nesten bare ondskapsfullt.^^, Men er enig, til en viss grad. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Syns egentlig bare UB og "Komfort i farten" ikke passer. Men ta det bort så ser jeg hvordan logoen faktisk skal se ut. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 typeface.js Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Tar jeg helt feil når jeg tror det er smått umulig å endre innholdet i value-attributten til et input-element med CSS? Helt konkret vil jeg bare endre <input type="button" value="[siste side]"> til noe sånt som <input type="button" value="Siste side"> uten å måtte blande inn userjs. (Ja, det er til mitt lille endre stygge småting i ymse diskusjon.no-temaer-prosjekt) Endret 26. oktober 2008 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan tenkte du å få til det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi har jo whatever { content: "bombom"; }, så lurte vel bare på om det var noe tilsvarende for attributter jeg har oversett. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi har jo whatever { content: "bombom"; }, så lurte vel bare på om det var noe tilsvarende for attributter jeg har oversett. ... som kun virker for :before og :after. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 ^^ Det er irriterende få lenker som fører noen plass i signaturen din, Holm.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Heh. Jeg mista scriptet som updaterte de, så jeg har ikke giddet å gjøre noe med det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Irriterende at du ikke svarer på Twitter også, Maaaagnus! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 noen som jobber innen media som jeg kan intervjue? send meg en pm eller svar i denne posten, litt fort Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Irriterende at du ikke svarer på Twitter også, Maaaagnus! Meh. Det er jo bare Tor... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Noen som kan forklare meg hvordan kelkoo.no får prisene på produktene? Eller prisguide.no Endret 27. oktober 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå