sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk ServeTheWorld virker ikke forberedt på dette.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Wordpress er vel heller ikke kjent for å tåle veldig mye trafikk out-of-the-box... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Huff, det kan nok sikkert stemme. Noen som vet hva jeg kan gjøre nå på stående fot? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Sjekket at cache-funksjon-greien til WP er aktivert? Gratulerer forresten Endret 24. oktober 2008 av PT Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Wordpress er vel heller ikke kjent for å tåle veldig mye trafikk out-of-the-box... Kombinasjonen PHP-baserte "ferdigløsninger" og webhotell er jevnt over lite glad i stor trafikk. Gjelder ikke bare Wordpress, all erfaring er at "kraftig" tuning/cache må til. Ikke uten grunn at VG og Linpro utviklet Varnish. @Sparks: Ja, gratulere. Apropos tidligere spørsmål om portefølje, - i og med at jeg ikke designer nettsidene (i hovedsak) samt har det meste som underleveranser så legger jeg liten vekt på portefølje. Men jeg har da en privat nettside. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk for gratulasjoner. Nå er jeg mildt sagt stresset. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Apropos tidligere spørsmål om portefølje, - i og med at jeg ikke designer nettsidene (i hovedsak) samt har det meste som underleveranser så legger jeg liten vekt på portefølje. Men jeg har da en privat nettside. Litte charset problem på siden din? Endret 24. oktober 2008 av Haraldson Fjernet masse unødvendig sitert tekst. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det var en wordpress-plugin som skapte alle problemene. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Grattis! Har du noe Analytics ellerno som du kan følge med på? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) @Sebba: Egentlig ikke, men det henger igjen en del feil i cache etter en oppgradering/rebuild av server for noen dager siden, og jeg glemte i første omgang å rette opp noe som heter setDBInit til rett verdi i forhold til oppgraderte "settings" for MySQL. Og så hadde jeg da glemt å laste alle sider på nytt (tømme alle cacher). Derfor vises noen sider med feil æ,ø,å, og noen mangler innhold. Men si bare fra om slike feil, fordi denne sida går på en "eksprimentell server". Endret 24. oktober 2008 av Bolson Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Grattis! Har du noe Analytics ellerno som du kan følge med på? Ja, men får det jo ikke før i morgen da. Nå har jeg sikkert mistet mange tusen hits, siden har vært nede siden 2 i natt! Hittil har jeg hatt 671 000 hits og 26 000 unike. (Fra 18 august) Endret 24. oktober 2008 av sparks Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Grattis Ole Martin! Fortjent er det definitivt! Hvilken plugin var det som skapte problemer, sånn hvis man mot formodning skulle klare å få seg en feature en gang? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det var en AllInOneSEO-plugin som jeg hadde aktivert for lenge siden, men som jeg trodde var deaktivert da den rett og slett ikke gjorde noe spesielt for meg og det ble etterhvert ganske tydelig at med riktig markup og slikt at man ikke trengte noen form for "SEO". Den ble rett og slett glemt og aldri deaktivert! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 SEO-plugins er oppskrytt.. Klarer du å gjøre det selv, skjønner jeg ikke poenget med en plugin Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det var vel i grunn det jeg prøvde å forklare over Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skjønte vel egentlig det, men ville bare understreke poenget Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Grattis sparks! Og gratulerer med dagen til både Kim Silkebækken og Roberto Pinia! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Finnes det noen andre sider enn sxc.hu som tilbyr bilder til fri bruk? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Google er din venn Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bolson: Må si det er bra at du faktisk tar deg tid til å oppdatere deg på hva som skjer innenfor webdesign og slikt, du er jo en del eldre enn de fleste her i kaféen. Er jo en del folk som har holdt på lenge som fortsatt tviholder på inlinestyling og tabell-based-designs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå