Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten tar det ikke lange tiden å finne Hafstad VGS da..

"Arve systad til ekspedisjon" :w00t:

 

Skal eg vente meg en slik innen et par dager? ;)

Så du noen gang at Egon Olsen gikk til sine fremtidige tyverimål og sa hvordan han skulle rane dem..? :roll:

 

Et kart, finne veien mellom huset der du bor og Hafstad, skrive ut forumgalleriet, finne frem noe med kraftig og presist trykk og voilà.. :laugh:

bildet på forumgalleriet er 3 år gammalt og ligner ikkje meg veldig masse ;)

 

Seksi side Dunis, men den turkis/blå var litt for skarp IMO. ;)

Lenke til kommentar
Ja, Arve. clickART blir stengt. ;) Det har med navnet og at det allerede er registrert varemerke og stuff og gjøre. :blush:

Fint at du synes Espressivo er et pent navn, enzo! :love:

Espressivo er kult navn, men kommer seriøst til å savne clickART. Den sida var liksom så... nytenkande og rein og seksi :w00t: ..

Vel, vel. Jeg har tenkt på å bare bytte navn, og beholde good, ol' designen. ;) Hmmm ... :hmm: *tenke* *knak*

Lenke til kommentar
Noen som har noe konstruktivt å bidra med? :innocent:

Ja, du mangler link til meg :devil:

 

Neh... mitt er jo ikke akkurat fancy det heller da... Tror kanskje jeg skal spørre en mod (enden, har du tilgang på sånt), om jeg kan få bytte til JiBril i stedet...
Sorry, opptatt, sammen med JiBril2

 

bildet på forumgalleriet er 3 år gammalt og ligner ikkje meg veldig masse
ALle kjenner deg etter diverse dobilder + det du har på hjemmesiden. Bare bank løs på alt som er stygt nok mavva ;)

 

Synd med clickart - den var ypperlig både i navn og utføring :(

Endret av enden
Lenke til kommentar

:w00t:

 

Endelig fått fikset den irriterende feilen i Firefox som gjør at bokstavene sitter så tett at c og l blir til en d når de står rett ved siden av hverandre.

 

letter-spacing:normal; i html.css fikset det.

 

*digge firefox enda mer nå*

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
ehm, er ikke normal standard da? Sikker på at du ikke har lekt med det interne stilraket i din egen firefox?

 

*Råkke med firefox*

"som moderator på forum.sourcecode.no er mitt naturlige førstevalg firefox"

Nope. Av en eller annen merkelig grunn er det bare tekst som er inni <div> som ikke er "pakket inn" i en <p> som ble påvirket. :dontgetit:

 

EDIT: *teste* cl

 

ser du c og l, eller d?

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
ehm, er ikke normal standard da? Sikker på at du ikke har lekt med det interne stilraket i din egen firefox?

 

*Råkke med firefox*

"som moderator på forum.sourcecode.no er mitt naturlige førstevalg firefox"

Nope. Av en eller annen merkelig grunn er det bare tekst som er inni <div> som ikke er "pakket inn" i en <p> som ble påvirket. :dontgetit:

 

EDIT: *teste* cl

 

ser du c og l, eller d?

Tekst skal _alltid_stå_i_en_<p>_!

Lenke til kommentar
@enden: Ang. påmeldings-skjema til compo så kan jeg sikkert mekke sammen noe hvis jeg får tid.

 

Bare send meg en PM/mail hvis det er noe

Takker og bukker. Må bare sette meg ned og lage en skisse over hvordan jeg vil ha det. Er litt swamped for tiden - brukt totalt 11 timer av denne dagen på moderering og annen forumsurfing og det er egentlig 10 timer mer enn jeg hadde tid til...

 

Til alle dere som har lyst til å bli moddiser - det er noe dritt. Trykker hele tide edit istedet for quote. En vakker dag ender jeg opp med å redigere innlegget til noen og trukke ok før jeg oppdager det...

Lenke til kommentar
Tekst skal _alltid_stå_i_en_<p>_!

... eller en annen 'ting' som takler tekst.... f.eks. i <li> elementer....

ikke ment å kverrulere (hvertfall ikke så mye...) :p

Det er ikke kverulering så lenge det er i læringens navn sa læreren min da klassen min endelig lærte seg det ordet og brukte det mot han ;)

 

der var edit-knappen framme igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...