Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner, Hein. :--)

 

Satt saman ein RFP-generator ala Airbag i Django i kveld. Eksempel her: http://fourmargins.com/rfc/rfp/

Veldig greitt å ha i forhold til det alt for standardiserte "Kontakt oss"-skjemaet med lite semantikk. Skal kaste det opp på Google Code etter kvart.

Vi ble enige på pub'n igår at vi skal ha både det og en sån dynamisk feilmeldingsskjema.

 

Endel av de feilene vi får inn er ting som vi egentlig ikke trenger å svare på.

* Eposten min fungerer ikke

* Skriv inn epost

-> Denne eposten er ikke hos oss, men hos leverandør X

 

Problem solved :D

Lenke til kommentar
Var vel egentlig ikke veldig seriøs. Så lenge en nettbutikk er egendefinerbar, med tanke på malverk og stiling etc., kan den gjøres pen. Og Satchmo er sikkert ikke et dårlig valg da.

 

Selv om du "var useriøs" skal du få et svar. Magento, er etter min mening den nye kongen blant open source nettbutikk løsninger. Sår en meget imponerende presentasjon i Tyskland i går. Brukbar dokumentasjon også.

 

Ellers er 3 dager på konferanse sammen med over 400 andre slitsomme greier.

Lenke til kommentar
Jeg mener man kan ha unntak på det i logoer, egentlig.. Men fjern for all del mannen i dress! DET er ikke det jeg forbinder med karriere i hvertfall...

Å dele ord gir ordene ofte en helt annen logisk mening. Derfor kan det ikke bare plutselig gjøres i en logo, uten videre. Tunfiskbiter er klassikereksempelet, men også bedriftnavn kan få andre betydninger. "Røros hytta", for eksempel, hvor "hytta" grammatisk sett må være et verb.

 

Skal vi begynne å forbigå og/å-regler i logoer også? Hva med ennå/enda eller da/når? Bruke o i stedet for å?

 

Min hjertesak.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...