Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Selvsagt tjener de mer. Men det er sikkert besøkende innenfor kafeen som får dollartegn i øynene når de kan ta 3000 for en lignende jobb som freelancer.

 

Damn you for å ha tatt brukernavnet mitt :mad: Beklager måtte bare. :p

 

Jeg lurer på hvilken funksjon Audio preview på youtube har? Hvis du har skrevet en kommentar, og kan å trykke på "Audio preview", så kan du jo umulig være blind? merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvsagt tjener de mer. Men det er sikkert besøkende innenfor kafeen som får dollartegn i øynene når de kan ta 3000 for en lignende jobb som freelancer.

Damn you for å ha tatt brukernavnet mitt :mad: Beklager måtte bare. :p

Jeg ble medlem på dette forumet 2 år før deg. 

 

Forresten, verk på faveup!

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Selvsagt tjener de mer. Men det er sikkert besøkende innenfor kafeen som får dollartegn i øynene når de kan ta 3000 for en lignende jobb som freelancer.

 

Damn you for å ha tatt brukernavnet mitt :mad: Beklager måtte bare. :p

 

Jeg lurer på hvilken funksjon Audio preview på youtube har? Hvis du har skrevet en kommentar, og kan å trykke på "Audio preview", så kan du jo umulig være blind? merkelig.

Mest sannsynlig er det for å høre hvor idiotisk det er. Ref xkcd

 

-

 

http://www.nealgrosskopf.com/tech/thread.asp?pid=20

 

Opera hacken var ganske slapp gitt :p

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Opera hacken var ganske slapp gitt
Kan si det samme om 'Safari'-hacken. Med webkit-prefix targeter man angivelig bare Safari, kun Safari. Right. Har for øvrig prøvd denne hacken et par ganger, men jeg får den aldri til å fungere. Syntaxen er jo helt på trynet, får bare parserfeil jeg.

 

Firefox-hacken var jo kanskje grei å vite om, selv om jeg sjelden trenger hacks for Fx.

Lenke til kommentar
Tenker du på doctypen? Henke gjør det der hele tida, mulig det er et bevisst valg, på lik linje som å drite i at CSS-en ikke validerer pga. underscore- eller star-hacks.

Tosk, det var jo en felle for idiotene.

 

Det er ingenting galt med noe i koden(Selv om den ikke validerer, men det har med feil i validatoren å gjøre)

 

:p

Lenke til kommentar
Tenker du på doctypen? Henke gjør det der hele tida, mulig det er et bevisst valg, på lik linje som å drite i at CSS-en ikke validerer pga. underscore- eller star-hacks.

<!DOCTYPE html> er jo flott. Den dagen HTML5 blir inkorporert i validatoren vil alt fungere flott, og det øydelegg ingenting for nettlesarar post IE5.5 pr. i dag.

 

Men ja, det er vel eigentleg bevisst. Er alltid like artig når ein valideringsgeek/newbie forteljer meg at DTD-en min er feil. :--)

Lenke til kommentar

Studievenninne av mamma:

"Hmm, ja... Da må jeg vel inn på internetten."

*åpner Fx*

"... Ja ... Jeg har jo den e-en der nede, men den er ikke like rask, du vet det, sant...?"

 

--

Det med DTD-en på enkelte av gewgle sine sider nevnte vel Ian Hickson i sin lille tech talk om HTML5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...