jorgis Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ASP (forgjengeren til ASP.NET, ref jorgis) har jeg ikke lekt med selv, men kan det være så ille da? C# overrasket meg iallefall svært positivt. Etter det jeg har forstått er C# veldig inspirert av C++ og Java i design, og dermed ikke så ille å jobbe i, mens ASP hovedsakelig består av VBScript, et subsett av Visual Basic. = æsj, mao. Må forresten si at jo mer jeg blir kjent med veldefinerte og ålreit designete språk som Java og C++, jo mindre får jeg lyst til å finne frem Zend Studio og leke i PHP.. Og jo mer jeg koder i Assembly og Standard ML, jo mindre hår får jeg på hodet.. :/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Youtube Audio Preview Epic! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er det vanskelig å komme inn på Interaktivt design i NITH? Trenger man veldig høyt snitt? Endret 9. oktober 2008 av webby1 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nei, de tar vel stort sett inn de fleste. Privat, vøttø. Endret 9. oktober 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Om ikke nyttig, så nytenkende: http://www.searchme.com Edit: Steinmannen var før meg Endret 9. oktober 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Om noen har behov for penger og er flink til å designe wordpress theme kan man prøve seg i en konkurranse hos WooThemes med ca 12 000 i premie! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jasså, spec work på gang? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jasså, spec work på gang? Fungerer så godt i den virkelige verden! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Du er så skitten, Ole :-/ Kan tenke meg at de tjener litt mer enn 12K på vinnerdesignet og andre design, men naive drittunger skjøn'ke det vettu. Endret 9. oktober 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Selvsagt tjener de mer. Men det er sikkert besøkende innenfor kafeen som får dollartegn i øynene når de kan ta 3000 for en lignende jobb som freelancer. Dette er ikke en jobb for alle, det har jeg heller aldri sagt. Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/...ocus-on-desktop Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen. Nei, det er jo ikke det. Hvis NSN hadde hatt 1000 designere, og ga samme jobben til alle sammen, og bare lønnet den som leverte det beste – da hadde vi kunnet trekke paralleller. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Yessss, er det jeg også mener. Sweet med Jon Hicks og Opera Endret 9. oktober 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sweet med Jon Hicks og Opera Ja, litt. Håper Opera ikkje blir for pent – har akkurat vent meg til WebKit som std. nettleser. :-/ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen. Nei, det er jo ikke det. Hvis NSN hadde hatt 1000 designere, og ga samme jobben til alle sammen, og bare lønnet den som leverte det beste – da hadde vi kunnet trekke paralleller. Det er helt sant Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som har noen heftige inspirasjonskilder til 3 kolonnersdesign? Navigasjon - Hovedinnhold - åpningstider osv Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sweet med Jon Hicks og Opera Ja, litt. Håper Opera ikkje blir for pent – har akkurat vent meg til WebKit som std. nettleser. :-/ Føler med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå