Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

ASP (forgjengeren til ASP.NET, ref jorgis) har jeg ikke lekt med selv, men kan det være ille da? C# overrasket meg iallefall svært positivt.

 

Etter det jeg har forstått er C# veldig inspirert av C++ og Java i design, og dermed ikke så ille å jobbe i, mens ASP hovedsakelig består av VBScript, et subsett av Visual Basic. = æsj, mao.

 

Må forresten si at jo mer jeg blir kjent med veldefinerte og ålreit designete språk som Java og C++, jo mindre får jeg lyst til å finne frem Zend Studio og leke i PHP.. :) Og jo mer jeg koder i Assembly og Standard ML, jo mindre hår får jeg på hodet.. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt tjener de mer. Men det er sikkert besøkende innenfor kafeen som får dollartegn i øynene når de kan ta 3000 for en lignende jobb som freelancer.

 

Dette er ikke en jobb for alle, det har jeg heller aldri sagt.

 

Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen.

Lenke til kommentar
Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen.

Nei, det er jo ikke det. Hvis NSN hadde hatt 1000 designere, og ga samme jobben til alle sammen, og bare lønnet den som leverte det beste – da hadde vi kunnet trekke paralleller.

Lenke til kommentar
Det er jo nesten det samme når jeg har designet maler for NSNs G5, jeg får jo ikke noen prosenter av inntekten fra kunder som velger den malen.

Nei, det er jo ikke det. Hvis NSN hadde hatt 1000 designere, og ga samme jobben til alle sammen, og bare lønnet den som leverte det beste – da hadde vi kunnet trekke paralleller.

Det er helt sant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...