Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes kanskje oppsettet får det til å se litt mer ut som et News-community. Spesielt det med "About the Author" i bunnen. Om man leser i bloggen til ÉN person så er det vel ikke noe vits å beskrive personen som har skrevet innlegget i hver eneste post?

 

Han skal ha flere gjesteskribenter.

 

 

Da synesjeg i så fall det får komme i de innleggene som det er gjesteskribenter. Jeg ser for meg om at det er i alle innlegg så vil folk til slutt ignorere de og ikke legge merke til de når det faktisk står info om en gjesteskribent.

Lenke til kommentar

Gadd ikke å lese hele, men det sier kanskje mer om USA enn om Bachelorgraden?

 

Når 40% ikke klarer å fullføre skolen på 6 år er det vel på tide å finne ut hva man driver med.

Noe av problemet er vel at det er private skoler, som liker at de bruker 6 år.

 

Vet ikke om jeg liker norges løsning på problemet heller. Normalfordelingen.

 

Suger veldig mange, skal det ikke mye til å få en A. Idiotisk...

Lenke til kommentar
http://people.opera.com/~pettern/performance-2.html

 

Chrome tok helt av! Opera var flink nok, Firefox sugde bare ballene sine.. :p

Til og med IE7 slo FF

 

Her i Ubuntu er det omvendt. Opera lagger som et uhyre, og hakker og stumper, selv med under 100 objekter. Firefox går stødig og greit, mens fps dropper gradvis underveis. Litt rart at Opera klarer det så dårlig når testen til og med er skrevet av en operamann. :p

Lenke til kommentar
Ja, så da sier det vel mest om bachelorgraden, og ikke USA? :)

 

How? Bachelorgraden er ei treåring høgare utdanning uansett kor du kjem frå, og når "ingen" i USA klarar å gjennomføre den så er det ganske ille. Eventuelt er skulane der borte heilt ubrukelige :p

 

 

Vet ikke om jeg liker norges løsning på problemet heller. Normalfordelingen.

 

Suger veldig mange, skal det ikke mye til å få en A. Idiotisk...

 

Er ikkje slik det er hos oss, iallefall. Der er karakterane på innleveringar, eksamen osv. satt etter visse kriterie - oppfyller du alle på ein god måte, så får du A. Og dette gjeld sjølv om heile resten av klassen også får A. Slik det skal og bør vere, med andre ord.

Lenke til kommentar
Ja, så da sier det vel mest om bachelorgraden, og ikke USA? :)

 

How? Bachelorgraden er ei treåring høgare utdanning uansett kor du kjem frå, og når "ingen" i USA klarar å gjennomføre den så er det ganske ille. Eventuelt er skulane der borte heilt ubrukelige :p

 

Det artikkelen toucher på som jeg er enig i, er at de tre årene/pengene du bruker på en bachelorgrad burde resultere i et veldig fortrinn når du skal søke jobb. Men kontra erfaringen og kunnskapen du tildeler deg på de tre årene på å være ansatt i et byrå eller jobbe som freelancer (selv om det sistnevnte ikke er en god idé til å starte karrierer din), så vil jeg si at bachelorgrad er fail. Iallefall i et fagmiljø som er såpass i forandring som det vi driver med.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at Tor sitt yrke består av å tegne.

 

Når du kommer over på mer tekniske yrker, der du har teknologier å forholde deg til er ikke skole dumt.

Det du lærer mest er det grunnleggende du trenger for å tilordne deg ny lærdom.

 

Det er også et kvalitetsstempel.

 

 

Det at de fleste ikke kom i relevant jobb tror jeg har med hvor idioter de er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...