Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt om jeg faktisk postet et spørsmål om reklame her for noen dager siden, men nå skal jeg i hvert fall fortelle litt om hvordan det har gått. :)

 

Jeg leder siden http://juvenorge.com og har daglig rundt 100-200 brukere på siden (Analytics). Bestemte meg for å legge inn reklame for fire/fem dager siden, og endte til slutt på adsense. Har skrevet om reklamen i vårt forum, men ikke oppfordret folk til å trykke eller lignende. Har heller ikke trykket selv, så skal ikke ha brutt noen av retningslinjene.

 

På de fem dagene har jeg oppnådd 5061 sidevisninger, 94 klikk på annonsene og tjent en god slump penger. Er Adsense den måten jeg tjener best på i denne sammenhengen? Må innrømme at ting har gått over all forventning, men dollaren er jo forsåvidt uvanlig svak. Er det andre reklamemodeller jeg kan tjene bedre på uten at det går utover brukerene i form at mer skrikete reklame, eller meg ved at det er vanskeligere å vedlikeholde?

 

Takker for svar hvis det er noen som har litt peiling på reklame. Selv er jeg temmelig grønn. :huh:

 

Har ikke lyst til å oppgi pengesummer o.l siden det kan virke litt skrytete, men sender gjerne på Pm hvis det er noen som trenger det til kalkulasjoner osv. Reklame er et helt nytt felt for meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...