Arve Systad Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 S&M er eksempel på fantastisk konsert True true. So is Chaos in Motion-konsertane Skjønner spesielt ikkje greia med musikk-DVD-er fra Dream Theater. :-) Du er berre dum, i motsetning til Hein som er både dum og ikkje går på konsertar Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://www.google.com/search2001.html Søk på Web 2.0 og cloud computing. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Var fristet til å skrive: You need a new interface designer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor skrev du det ikke? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Den "Dude, what's the internet?" passer IMHO også inn under IE. Snakker en bruker om at "Internetten forsvant" eller at "Internetten kræsjet", så er det 99.9% sannsynlighet for at det er IE. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Syns Obama-typen passer meg ganske gått, da jeg fnyser av FF-fanboys og folk som bruker IE. Men nå vil jeg ikke være Obama da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er du en McCain? McCain bruker ikke internett, så han kan vel ikke være det? :s Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tor bruker ikke internett, han heller. Det er en sekretær som skriver alle innleggene her på forumet, og som sender designforslag via e-post til kunder. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tor bruker ikke internett, han heller. Det er en sekretær som skriver alle innleggene her på forumet, og som sender designforslag via e-post til kunder. Dårlig gjort at dere moderatorer får ha to kontoer, men ikke oss andre Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trur eg posta samme bilde i kaféen for ca eit år sidan Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Husker ikke helt om jeg faktisk postet et spørsmål om reklame her for noen dager siden, men nå skal jeg i hvert fall fortelle litt om hvordan det har gått. Jeg leder siden http://juvenorge.com og har daglig rundt 100-200 brukere på siden (Analytics). Bestemte meg for å legge inn reklame for fire/fem dager siden, og endte til slutt på adsense. Har skrevet om reklamen i vårt forum, men ikke oppfordret folk til å trykke eller lignende. Har heller ikke trykket selv, så skal ikke ha brutt noen av retningslinjene. På de fem dagene har jeg oppnådd 5061 sidevisninger, 94 klikk på annonsene og tjent en god slump penger. Er Adsense den måten jeg tjener best på i denne sammenhengen? Må innrømme at ting har gått over all forventning, men dollaren er jo forsåvidt uvanlig svak. Er det andre reklamemodeller jeg kan tjene bedre på uten at det går utover brukerene i form at mer skrikete reklame, eller meg ved at det er vanskeligere å vedlikeholde? Takker for svar hvis det er noen som har litt peiling på reklame. Selv er jeg temmelig grønn. Har ikke lyst til å oppgi pengesummer o.l siden det kan virke litt skrytete, men sender gjerne på Pm hvis det er noen som trenger det til kalkulasjoner osv. Reklame er et helt nytt felt for meg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har alltid lurt på hva Adsense faktisk gir av utbetalinger. Har du lov/lyst til å dele hvor mye de betaler per klikk/visning? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tor bruker ikke internett, han heller. Det er en sekretær som skriver alle innleggene her på forumet, og som sender designforslag via e-post til kunder. Er sekretæren hun KeyDamen som handler mat på Rimien min sånn annenhver dag? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sono: Tror faktisk få av oss har noen proff erfaring med reklame og inntekter derav. Vi skal vist(engang) implementere en sån adsense(evt annen reklameting) som modul man kan kjøpe hos oss. Ser ikke helt greia med at bedrifter skal bruke reklame jeg da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei vel? Vi har en del sider hvor det er naturlig at eksterne aktører reklamerer, men som regel aldri av typen 'smart reklame' – det er som regel partnere eller rene sponsorer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bare for å lufte en tanke. Hva tror dere om å ha en sån "ca" ukentlig "pull" eller hva det heter på siden? Ment så kunder, eller ikke kunder kan være med å bestemme litt hvordan vi driver utviklingen av G5. Blir det for barnehage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå