Steinmann Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hmm, småsyk bug i Firefox 3:Ved Ctrl-U og i Dreamweaver vises denne koden: <a href="pwn.com"><li>Bilder</li></a> <a href="pwn.com"><li>Grafikk</li></a> <a href="pwn.com"><li>Tekst</li></a> Mens når jeg trykker view generated source, får jeg dette: <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Bilder</a></li> <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Grafikk</a></li> <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Tekst</a></li> Forøvrig er ikke javascript lagt til ennå. Merkelig.. Edit: Får rapportere til utviklerne Eneste buggen der er inne i hodet ditt gitt. Det er ikke litt valid html engang, og det generated source viser er slik firefox tolker det. Altså beviset på at dårlig kode er dårlig for nettleseren. Tror man lett kan si EID her gitt... - Edit: Og gleder meg til å se svaret du får om du rapporterer dette Endret 29. september 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Haha? Hva mener du med at koden ikke er valid? Jeg la ikke til <ul> her inne fordi jeg tenkte det ikke var nødvendig, om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 LI er et blokkelement og A er et inline-element. Blokkelement kan aldri ligge inni inline-element. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 @Keyteq-gutter: Ingen tvil om hvor Teoriprøver.no har hentet inspirasjonen sin fra i hvert fall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Tørr eg gjette på default-layout i KeyPublisher elns? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Tørr eg gjette på default-layout i KeyPublisher elns? Ta en titt på kildekoden, så ser du at det (forhåpentligvis) ikke er tilfellet.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hmm, småsyk bug i Firefox 3:Ved Ctrl-U og i Dreamweaver vises denne koden: <a href="pwn.com"><li>Bilder</li></a> <a href="pwn.com"><li>Grafikk</li></a> <a href="pwn.com"><li>Tekst</li></a> Mens når jeg trykker view generated source, får jeg dette: <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Bilder</a></li> <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Grafikk</a></li> <a href="pwn.com"></a><li><a href="pwn.com">Tekst</a></li> Forøvrig er ikke javascript lagt til ennå. Merkelig.. Edit: Får rapportere til utviklerne Hahahaha! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tørr eg gjette på default-layout i KeyPublisher elns? Default-layout? Vi er jo ikke NSN heller, da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tørr eg gjette på default-layout i KeyPublisher elns? Default-layout? Vi er jo ikke NSN heller, da. Hei, Idium er verre. Deres grunnløsning har bare et design. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Default hos Keyteq er forsiden av Stylegala, Webcréme, CSS Beauty og Styleboost. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tørr eg gjette på default-layout i KeyPublisher elns? Default-layout? Vi er jo ikke NSN heller, da. Greit Garanti: Der dreit du deg ut. Big time. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Yey, da har jeg implementert sIFR for våre maler. Det vil si, jeg kan bruke det om jeg vil, og da vil automatisk inkludere alle ekstra skript Var ikke så vanskelig som jeg trodde.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bare fordi jeg snakka om det, så implementerte du faktisk et valg for det? Trodde du hadde mye å gjøre? Landa på 23 timer, forresten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bare fordi jeg snakka om det, så implementerte du faktisk et valg for det? Trodde du hadde mye å gjøre? Landa på 23 timer, forresten. Jeg som snakket om det. Har mye å gjøre, men trenger en pause iblant. Hadde faktisk litt tid idag til sånt. Men nå skal jeg designe hele kontrollpanelet for produkter, frakt og alt sånt. Gleder meg ikke. Alt for mye data... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Autogenererer du ratios òxo eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hva er egentlig den ratios? Den inkluderer jo bare en config fil for det designet da! Evt variasjonen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Ratios settes inn i sifr-config.js, og sier vel en del om dimensjonene, som i bokstaver, linjehøyder, kerning etc. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Man klarer seg i grunn uten. Jeg har hvertfall ikke sett behovet på hi-bloggen. Men er sikkert nyttig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Eg har akkurat utvikla ein iPhone-versjon av ein webapplikasjon. Ufattelig enkelt, egentlig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Legge til ein Apple-logo, smooth gradients og enorme klikkbare område? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå