Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke et skrikende behov for kreativ tenkning når det kommer til det jeg jobber med for tida. Og det betyr ikke at jeg syns det jeg gjør er kjedelig, for øvrig.

 

Ting som usability er vel det som tar majoriteten av tida jeg bruker på slikt for tida. Var jo et par artikler om det her i forrige uke.

 

 

Når det gjelder serverside, har jeg ikke god nok grunnleggende forståelse for å få noe særlig ut av slike artikler. Da må jeg sette av mer tid, og da har vi det gående. Jeg har lyst på fritid òg.

 

Artikler om arbeidsflyt, uhm. Mer aktuelt for design hvor du har en gående dialog med kunde, ikke har avklart detaljene ennå osv. Når jeg får designet er det ikke så mange måter å angripe problemet på.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å argumentere mot å lese fagstoff – noen gjør det, andre ikke. Det hele handler om interesse og prioriteringer.

Jeg er klar over det, men syns jeg hører så mange slengkommentarer om dette i gangene og på MSN – derfor syns jeg det var greit å påpeke noen grunner til det. :)

 

Haha, drev å skulle finne argumenter rundt Netscape 6.0 støtter ikke MEDIA attributten på LINK. Også viser det seg at det gjør den.

Stakkars OS :no:

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Du trenger ikke å argumentere mot å lese fagstoff – noen gjør det, andre ikke. Det hele handler om interesse og prioriteringer.

Jeg er klar over det, men syns jeg hører så mange slengkommentarer om dette i gangene og på MSN – derfor syns jeg det var greit å påpeke noen grunner til det. :)

 

Så lenge du får det fra Tor er det jo greit, han er jo tross alt perfeksjonist og alt det der :)

 

Im off to this. Satser på det blir bra :)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å argumentere mot å lese fagstoff – noen gjør det, andre ikke. Det hele handler om interesse og prioriteringer.

Jeg er klar over det, men syns jeg hører så mange slengkommentarer om dette i gangene og på MSN – derfor syns jeg det var greit å påpeke noen grunner til det. :)

 

Er ikke ment som slengkommentarer, jeg bare syns det er mer profesjonelt å holde seg oppdatert på faget sitt :)

Lenke til kommentar

Ja, som sagt før. Det blir en prioritering, og jeg prioriterer å sitte igjen med litt fritid. Jeg gjør jo en del JS også, men det samme gjelder der som det jeg skrev om programmering. Hadde jeg hatt mer tid, kanskje. Hadde jeg fått prosjekter hvor jeg kunne sitte med selvopplæring / kolleger kunne lære meg opp (da snakker vi budsjett, håhå), så ja – jeg tar imot muligheten med åpne armer.

 

Nå har dog stoff om programmering og scripting en mye brattere læringskurve også, det er lettere å sette seg inn i designprinsipper sånn sett. Jeg sier ikke at det er lett å gjennomføre (designe), men inngangsbilletten er nok mye billigere.

 

Så, de burde-ne dine mottas ikke nødvendigvis positivt hver gang. Det er mye man burde. Man burde kanskje ikke si hva andre burde eller ikke, heller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...