Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lyst til å ta noens parti, men jeg jeg enig med Tor i at feeds drar med seg mange andre viktige lenker enn lenker som blir postet her. Nå er det kanskje fordi jeg leser mye designfeeds og inspirasjonssider for å komme i gang, men jeg tror det er dumt å ha innstillingen at det viktigste kommer her. Da ville jeg heller forsøkt å lage en liten feedliste med de sidene du syntes passer deg godt.

 

Men for all del, suit your self!

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Vi er selektive, slik som deg. Igjen, du visste ikke hva en selektor var forrige uke, noe som tyder på at ting har flytt over hos deg også. Forhåpentligvis for din del, har noe designrelatert tatt over plassen som CSS-kunnskapene opptok før. Eller så er det bare generell degenerering, gammel'n!

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Ja, nettopp. :)

 

Vis meg alle de interessante nye frontendkode-artiklene, da. Bloggosfæren er ikke som før på det punktet. Før kunne man lese artikler om hvordan løse det ene og det andre, nå er det meste allerede skrevet om. Samtidig går den teknologiske utviklingen utrolig sakte.

 

Design er mer organisk, som mote. Det vil alltid komme en ny mote, og slik jeg ser det har du et mye større behov for å holde deg oppdatert sånn sett enn hva jeg har. Information overflow? Neppe, kanskje det motsatte.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...