Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vel, det er ganske kjekt da. Dere fungerer som filtre mot all dritten, og videreformidler stort sett kun det som er verdt å lese. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det gjelder ikke for min del, jaffal. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Keyteqgutter: Hva er det dere gjør for Bodø Kommune? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 You tell me..? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg har ikke lyst til å ta noens parti, men jeg jeg enig med Tor i at feeds drar med seg mange andre viktige lenker enn lenker som blir postet her. Nå er det kanskje fordi jeg leser mye designfeeds og inspirasjonssider for å komme i gang, men jeg tror det er dumt å ha innstillingen at det viktigste kommer her. Da ville jeg heller forsøkt å lage en liten feedliste med de sidene du syntes passer deg godt. Men for all del, suit your self! Endret 25. september 2008 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Handler om prioriteringer, rett og slett. Ikke alle som gidder å jobbe 100% og lese seg opp på alle mulige slags feeds kvelden lang. Da holder det i lange baner med de kvalitetsartiklene som til slutt ender opp her, på e-post fra en engasjert kollega eller på MSN. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Absolutt enig i det :-) Note: Jeg leser svært lite, blir mer titting og lese det jeg tror er det viktigste. Jeg er så lite glad i å lese på skjerm, og har ingen printer i leiligheten. Endret 25. september 2008 av sparks Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det handler om prioriteringer, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det handler om prioriteringer, det er jeg enig i.Åpne avslutninger passer i romaner og noveller, og av og til i filmer. Ikke spar på blekket. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 You tell me..? http://www.google.no/search?q=site%3Akeyte...d%C3%B8+Kommune Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det handler om prioriteringer, det er jeg enig i.Åpne avslutninger passer i romaner og noveller, og av og til i filmer. Ikke spar på blekket. Har ikke tid til å utdype, poppet opp en ny artikkel på Netvibes-kontoen min Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da holder det i lange baner med de kvalitetsartiklene som til slutt ender opp her, på e-post fra en engasjert kollega eller på MSN. I slike tilfeller er Some links for light reading fra Maxdesign greie å få med seg.. De fleste kjenner vel til den allerede, finnes det andre lignende ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror nok det blir information overflow for Arvis og Heinis, altså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Vi er selektive, slik som deg. Igjen, du visste ikke hva en selektor var forrige uke, noe som tyder på at ting har flytt over hos deg også. Forhåpentligvis for din del, har noe designrelatert tatt over plassen som CSS-kunnskapene opptok før. Eller så er det bare generell degenerering, gammel'n! Endret 25. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ganske selektive isåfall. Forresten så var jeg i et 'pre drunk mindset' da samtalen tok sted - jeg hadde andre ting å tenke på :-/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde samtalen vært designrelatert, hadde du garantert hatt de rette svarene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Joa, men det er fordi interessene mine vekter sterkere på det feltet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja, nettopp. Vis meg alle de interessante nye frontendkode-artiklene, da. Bloggosfæren er ikke som før på det punktet. Før kunne man lese artikler om hvordan løse det ene og det andre, nå er det meste allerede skrevet om. Samtidig går den teknologiske utviklingen utrolig sakte. Design er mer organisk, som mote. Det vil alltid komme en ny mote, og slik jeg ser det har du et mye større behov for å holde deg oppdatert sånn sett enn hva jeg har. Information overflow? Neppe, kanskje det motsatte. Endret 25. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Indeedo, veldig lite spennende i feedlisten min for tiden, før var det jo nyskapende ting annenhver dag: From your 204 subscriptions, over the last 30 days you read 1,601 items, starred 1 items, shared 0 items, and emailed 0 items. Vi har sikkert blitt for flinke alle sammen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jaja, men vil dere begrense dere til kun frontend-koding da? Enig at det er få artikler rundt standardista-saker når det kommer til HTML og CSS, men det kan tenkes at de fleste tingene allerede er dekket - hender jo noen ganger at det kommer noen nye løsninger, men that's it. Endret 25. september 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå