Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan si at det er Microsoft Sharepoint og eWebEditPro som som er synderene. Særlig førsnevte.

Jeg kan med andre ord overse en invitasjon til en Sharepoint-demonstrasjon/presentasjon jeg fikk her om dagen ? :p

 

Ikke nødvendigvis, har en "kjenning" i TYPO3 communitien nede i støvellandet. Han jobber i et firma som leverer TYPO3 og Sharepoint løsninger, og ser klart at de har ulike styrker og svakheter.

 

En podcast med uformell sammenligning

 

@OlafG:

 

9 E-commere løsninger (open source)

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Jeg bruker verktøyet for webmastere på google, her om dagen ble faktisk siden min vist i søkeresultatene når jeg søkte på siden i "site:", men nå 1-3 dager etter det kom inn er det plutselig ikke å finne igjen. Det står fortsatt at nettstedet er indeksert, har ikke fått noen meldinger og google har hengt på forumet til siden lenge nå, mer enn et døgn, skjønner ikke hva den gjør det så lenge. Minimalt med aktivitet.. ;) .

 

Den indekserte faktisk ikke hovedomenet første gangen heller. Den indekserte /dev. Men ikke "nettside.net".

Lenke til kommentar

Problemet er at eg har ingen interesse av å sjå bilete av Molly Holzschlag på fest via Facebook, men eg er interessert i å høyre kva ho driv med i jobbsamanheng via Twitter. Der har du forskjellen, og det som gjer at Twitter er annleis enn Facebooks "update"-felt. Du finn aldri interessante ting i statusfeltet til folk på Facebook, men det gjer du ofte på Twitter. :)

 

 

Men ja, eg sug til å sjekke @Replies og Direct Messages. Beklager. :--)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Problemet er at eg har ingen interesse av å sjå bilete av Molly Holzschlag på fest via Facebook

 

As if :p

 

Men jajo, poeng forsåvidt. Men er Twitter-statusane hennar så nyttige at du faktisk får noko ut av det? For min eigen del så er det ingen som eg følgjer (no offence :p) som har noko interessant å seie. Ikkje i dei månadane eg var aktiv iallefall.

Lenke til kommentar

Jepp, den typen som du ser sånn ned på? Jeg kan ikke si at jeg helt ser sammenhengen mellom feeds og kvitring. Annet enn at begge kanskje passer inn som kriterier i din subjektive mening om hvem som 'er noe' og ikke? :)

 

Har du lagt til feeds fra gode artikkelsider, risikerer du svært sjelden å få store deler av lista fylt opp av personlige artikler – til sammenligning gjør du jo det med Twitter, ganske uavhengig av hvem du følger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...