Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølv har eg kun gode erfaringar med STW hittil. Det om at dei var ustabile og sånt var sant for kanskje tre år sidan, i desse dagar har eg ikkje sett noko nedetid på verken sider, databasar eller epostserverar. Fungerer supert med andre ord.

 

Edit:

 

herlig.net v4 preview

 

Tell me what'ya think. Er ikkje alle lenker som er brukbare, as you might find out. Skal dog gå an å nå alle typer sider, trur eg. Har prøvd å holde det relativt enkelt og lesbart, men samtidig visually appealing. Synest eg har komt meg bra utav det sjølv, iallefall.

 

Er klar over at kommentarskjemaet bøgger som F i IE. Fix coming up. Edit: Fixed.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Stilig med de boksene. Gi meg mer grafikk enn hex-bakgrunn og borders så blir dette stary star, altså.

 

Njæææ, skeptisk. Kan prøve meg litt fram, men ville liksom holde den litt åpen og luftig. Blei så innestengt med borders synest eg. Men, kan sjå på det.

 

http://sandbox.pocoo.org/clevercss/

Liker sånt altså

 

Arvis: Captcha?

 

Captcha indeed.

 

Captcha er for pingler.

 

Jepp, men berre kasta den inn der fordi det er det som er der per i dag. Blei lagt til som en hurtigløsning for ca ein million år sidan, så... Forhåpentligvis er eg kreativ nok til å komme opp med noko betre :)

Lenke til kommentar
Gi meg mer grafikk enn hex-bakgrunn og borders så blir dette stary star, altså.

Bare nysjerrig: Hvordan synes du det ("mer grafikk") passer med Einstein-sitatet i signaturen din?

 

Jeg sliter litt med samme problemstillingen i designet av min nye firmawebside. Jeg hadde opprinnelig et design jeg laget for mange år siden med mye grafikk og bakgrunn, og jeg så for meg noe lignende denne gang. Det gamle var Apple "Aqua"-inspirert, og ble lit utdatert etterhvert. Og innholdet ble ikke oppdatert (ikke noe CMS den gangen, det er heller ikke samme firmaet som lager CMS-systemet jeg nå jobber med), så til slutt la jeg siden død. Men nå som jeg har et CMS å boltre meg med, bestemte jeg meg for å vekke siden til live igjen.

 

Jeg var usikker på hvordan jeg ville ha designet. Men så fikk vi et design fra en norsk designer til en side i vårt CMS , og det var så vidunderlig enkelt. Et minimum av elementer, med stilren grafikk (små enkle symboler i rene farger) på hvit bakgrunn. Så nå sliter jeg med å få mitt nye design like enkelt...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gi meg mer grafikk enn hex-bakgrunn og borders så blir dette stary star, altså.

Bare nysjerrig: Hvordan synes du det ("mer grafikk") passer med Einstein-sitatet i signaturen din?

 

Jeg var usikker på hvordan jeg ville ha designet. Men så fikk vi et design fra en norsk designer til en side i vårt CMS , og det var så vidunderlig enkelt. Et minimum av elementer, med stilren grafikk (små enkle symboler i rene farger) på hvit bakgrunn. Så nå sliter jeg med å få mitt nye design like enkelt...

 

Geir :)

 

Med grafikk mener jeg, som du nevner, små ting som ikoner, stilren grafikk. Det er ikke snakk om at grafikk er det samme som en regnbue-gradient.

Lenke til kommentar
Subsys er anbefalt frå meg, iallfall. Slik eg har forstått det har STW relativt treige responstider når det kjem til support – betaler du 2000,- i mnd. for ein server burde du iallfall få prate med support på > éin time ved nedetid innanfor eit tidsområde som vanlegvis er ganske trafikkert.

Da blir det nok Subsys. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...