Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg skal på TG... gleder meg vilt..!! :)

Noen som vet om det er hotell ledig?? (det som er nærmest, har ikke sertifikat...)

Hotel Enzo er ledig ifølge ryktene..

Dette er et typisk hotel for dataintresserte med innlagt bredbånd og annet snadder. Innehaver vil også servere deg roomservice 24/7.

 

:)

 

EDIT: 2500/2,5k/2.5 høvdinger/2.5 store/25hundre/1/10 av 25.000 poster!! :w00t:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm liten tanke;

 

Hva om vi gikk sammen en gjeng og satte opp en egen server selv..?

Vi kan spleise litt og samle sammen det vi har av reservedeler alle har liggende.. Så kan vi sette den opp hos noen med bra linje (hint: polert med Lyse 10mbits) og betale det det koster i mnden. Da vil vi jo få en GOD del plass (5stk f.x 80GB HDD aka 16GB på hver) for ikke så mye penger..

 

Bare en liten tanke.. :blush:

Lenke til kommentar
Hm liten tanke;

 

Hva om vi gikk sammen en gjeng og satte opp en egen server selv..?

Vi kan spleise litt og samle sammen det vi har av reservedeler alle har liggende.. Så kan vi sette den opp hos noen med bra linje (hint: polert med Lyse 10mbits) og betale det det koster i mnden. Da vil vi jo få en GOD del plass (5stk f.x 80GB HDD aka 16GB på hver) for ikke så mye penger..

 

Bare en liten tanke.. :blush:

Polert blir nok blid hvis vi sponser linja hans.... :yes:

btw: jeg får snart samme linje, bare på østlandet... mitt everk legger ut samme tilbud som lyse, og det blir :fun: (faktisk kopierer de lyses tilbud... et slags samarbeid)

Jeg har server hos brodern, men vet ikke hvor mye plass jeg har... hvis det ikke kommer på mye kan det bli en god idé ! :D:D

Lenke til kommentar

ANG bra artikler i avisene i det siste, i finansavisen var det en über!!! artikkel på accessibility og bedrifters mangel på kompetanse innen brukervennlige websider.

Desverre ser det ut til at finansavisens sider kun har artikler som er noen dager gamle ute på nett, så fant ikke noe å quote.. :( og ikke husker jeg navnet på webguruen som hadde uttalt seg om det heller (han var visstnok en av de desidert største på feltet), men han rakka ned på firmaer i dag som får sidene sine laget av reklamefirmaer som lager de utifra brosjyrene sine og lignende og gir pokker i at folk ikke har sjans i å finne frem.. han nevnte også det at bedrifter er utrolig dårlige til å markant og presist informere om hva de tilbyr av tjenester.. jeg tenkte.. "han skulle bare visst... skulle sent han link til forumet her å vise han hva neste generasjon (ja.. han var vel 30-40 da.. men..) mener om feltet og hvilken kompetanse folk på forumet her tilegner seg, og hva vi setter som viktig... da hadde han nok fått et lite smil over munnen og blitt temelig positivt overraska..." ..

 

og der endte mitt lille innlegg, og vil bare benytte anledningen til å rose store deler av forumet her som ser ut til å ta accessibility mere på alvor, og fortsetter det slik så får vi en stor gruppe mennesker som innehar en über kompetanse som web-bedrifter kommer til å sette STOR pris på nærmeste år...

(har jo selv bedrift i tillegg til å jobbe i anna bedrift, og vet.. at den dagen bedriften min blir stor nok til å ansette flere... så har jeg ikke noe problem med å finne ut hvor jeg skal begynne å lete... ;) )

 

 

 

 

btw... Zethyr: hvor på østlandet bor du? og hvilket selskap er det snakk om? bor jo selv i hamar, og hvis det er eidsiva energi du sikter til... DA.. da blir det en überglad enzo her om litt tenker jeg... ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Enzo: Dette med bruksgodhet har tatt seg veldig opp de siste seks månedene. Da jg begynte å henge her var det ikke mange som tenkte sånn... Tror vi har mye å takke inntoget av CSS for

 

 

OMFG er over 5 000 poster jo :D

edit; og grønn skrift til nicket mitt :devil:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...